Кількість часу, який американці проводять у своїх автомобілях, різко скоротилася з початку пандемії Covid-19, і багато офісів, як і раніше, дозволяють співробітникам працювати дистанційно з дому. Американська компанія, що спеціалізується на супутниковому радіомовленні, SiriusXM прагнула розширити свою актуальність, не обмежуючись тим, щоб зробити поїздки на роботу більш захоплюючими, працюючи з креативним агентством Translation у вересні минулого року над кампанією Home of SiriusXM, яка на сьогоднішній день стала найбільшою мультимедійною кампанією компанії супутникового радіо.
Партнери запустили другий сезон проекту новим роликом «Dinner». Як і кампанія 2021 року, нові ролики створені на зразок реаліті-шоу, в якому зірковий склад живе разом як сусіди по будинку. Канадська співачка Аланіс Моріссетт, Еліс Купер, кантрі-співаки Бред Пейслі та Міккі Гайтон зображені за вечерею. У ролику з’явився навіть 2 Chainz.
У двох майбутніх роликах, створених у рамках кампанії, будуть представлені додаткові знаменитості, включаючи коміка Конана О’Браєна, футболіста Ларрі Фіцджеральда та TikTok-блогеркою Tinx, щоб продемонструвати різноманітну лінійку програм SiriusXM.
Кампанія охоплюватиме телевізійну, діджитал, соціальну, зовнішню та друковану рекламу.
«На другому курсі кампанії «Home of Sirius» ми подвоїли ставку на комедійну передачу неосяжності світу SiriusXM. Тут буквально мешкає все, що ви хочете почути. Колективна команда об’єднала зірковий талант SiriusXM із комедійними ситуаціями та розповіла споживачеві забавні історії за допомогою дуже простої ідеї». — сказав керівник креативного відділу перекладів Джейсон Кемпбелл.