Роккі знову пробіг вулицями Філадельфії у ролику букмекерської компанії
22 Сер 2022, 15:02

Роккі знову пробіг вулицями Філадельфії у ролику букмекерської компанії

Відроджуючи один із найбільш знакових моментів кіно за участю всіма улюбленого героя та чемпіона з боксу Роккі Бальбоа в сучасній інтерпретації, букмекерська компанія Ladbrokes робить великі ставки.

У рекламному ролику Сільвестр Сталлоне бере участь у передматчевому марафонському забігу у фільмі «Роккі 2» незадовго до матчу-реваншу з Аполло Крідом, де за ним йдуть ті, кого він зустрічає на своєму шляху. Це було переосмислено з використанням як старих, так і нових кадрів, щоб показати сучасний натовп, що приєднується до забігу. Від жокеїв на конях до гімнастів, футболістів та багатьох інших спортсменів.

За оцінками Selected Works, які брали участь у виробництві, було витрачено 15 000 годин на спецефекти для ролика.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик створений агентством Neverland і є продовженням реклами бренду для чемпіонатів Європи та Прем’єр-ліги УЄФА.

Джеймс Кеннеді, директор з маркетингу бренду Entain у Великій Британії, охарактеризував кампанію як «неймовірно складну та захоплюючу».

Він додав: «Відповідно до нашої концепції «We Play Together» ми забезпечуємо Ladbrokes більше розваг та спільних вражень — і нам подобається робити це несподіваними способами. Ця сцена — одна з найкультовіших в історії кіно, а персонаж Роккі Бальбоа — легенда кіноекрана, тому змішувати речі з цим шматочком магії кіно було дуже весело».

Джон Форсайт, засновник та виконувач обов’язків виконавчого креативного директора агентства Neverland, додав: «Я навіть не можу передати, скільки часу, майстерності та навичок пішло на створення цього. Це встановлює нову планку у кіновиробництві».

Оскільки засоби масової інформації перебувають у веденні медіа-агентства the7stars, кампанія розпочалася у Великобританії 19 серпня, за день до бою Ентоні Джошуа проти Олександра Усика. Вона також з’явиться під час футбольних матчів Прем’єр-ліги на Sky та BT Sport у ті самі вихідні, а кульмінацією стане поява наприкінці матчу “Манчестер Юнайтед” – “Ліверпуль” 22 серпня.

Ролик також транслюватиметься на YouTube, Amazon і на Channel 4.

Розкажіть друзям про новину