Рекламний ролик нагадав, що любов до тварин завжди на часі
25 Сер 2022, 15:48

Рекламний ролик нагадав, що любов до тварин завжди на часі

«Не на часі» — один з найпопулярніших висловів цієї війни. Не на часі радіти, ходити в кафе, носити сукні, жити. І тим паче ще когось балувати. А коли ж тоді? Хіба ми боремося не за життя?

«Ми рідко зараз радіємо, але чотирилапі — один з небагатьох приводів посміхнутися. Це вони витягують нас з телефонів і новин, коли треба йти погуляти. Це вони муркочуть поруч, коли повітряна тривога. Це вони лишаються собою і смішать у моменти, коли хочеться накритися ковдрою з головою».

У рекламі лінійки кормів Selection від українського бренду Club 4 Paws наголошується про прояв турботи для хвостиків, навіть під час війни, та про те, що любов — це завжди вчасно.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину