Люди схильні піддаватись чуткам, публікувати їх, особливо в стресових обставинах. Всі українці другий місяць поспіль перебувають у стані постійної тривожності, а тому підсвідомо шукають вихід своїм емоціям, почуттям та нав’язливим думкам. Журналісти часто використовують гучні заголовки для новин, щоб привернути увагу читачів.
Тому агентство BBDO Ukraine рекомендує, перш ніж на емоціях поспіхом шерити вражаючу новину з гучним заголовком, варто поставити собі запитання: «А які наслідки цей шер матиме, якщо новина виявиться вигадкою?».
«ОЧЕВИДНО, ЩО УКРАЇНА НЕ ВИТРИМАЄ ще більше фейків про війну. Іноді, щоб не пійматися на гачок паніки, достатньо всього-на-всього прочитати новину повністю».