H&M залучила американського актора, коміка та сценариста Піта Девідсона до участі у глобальній кампанії, спрямованої на підвищення привабливості бренду серед покупців-чоловіків, повідомляється в електронному листі Marketing Dive.
Комік став популярним в останні роки завдяки появі на SNL та у художніх фільмах. Він також зустрічається з Кім Кардашьян. Пара дебютувала на червоній килимовій доріжці минулими вихідними, і ця подія могла ще більше підвищити інтерес до запуску кампанії H&M.
Крім своїх комедійних ролей, Піт Девідсон отримав популярність завдяки своєму унікальному смаку. Комік часто носить вбрання з непоєднувальними принтами, яскравими кольорами та безліччю аксесуарів, намагаючись бути одночасно неохайним та панковим. H&M сподівається, що такий своєрідний підхід знаменитості до стилю може спонукати більше покупців-чоловіків відвідати їхні магазини.
У міру того, як люди все більше виходять на вулицю, а погода стає теплішою, деякі з них, можливо, також переглядають свої гардероби, приділяючи особливу увагу комфорту, а не формальності. Кампанію було розроблено спільно з агентством B-Reel і зображує Девідсона у різних ситуаціях, які привертають увагу до його особистого стилю. Для ролика «Wear that feeling» Девідсон знявся у гавайській сорочці і спортивних штанах кольору лаванди.
H&M розширює орієнтовану на споживача гру, орієнтовану на чоловіків, на тлі збоїв у своїй глобальній діяльності. Війна в Україні та зростання кількості випадків захворювання COVID-19 у Китаї, що є двома основними ринками, вплинули на продажі компанії.