Що б знадобилося, щоб забезпечити себе продуктами харчування, якби cупермаркет Morrisons вже не зробив це за вас?
Агентство Leo Burnett перетворило це на три гумористичні рекламні ролики, в яких люди йдуть на крайні заходи. Кампанія «Fresh from Market Street» підкреслює прямі відносини Morrisons з британськими фермерами та рибалками, а також його прагнення постачати якісні продукти на столи країни.
Марк Елвуд, креативний директор Leo Burnett UK, заявив: «Уявіть, що нам довелося б самостійно закуповувати всі чудові британські продукти в Morrisons? Ця кампанія красномовно свідчить про те, наскільки далеко бренд готовий зайти заради нас. Це невеликий любовний лист до британських продуктів і тих, хто їх виробляє».
Ці ролики супроводжуються серією 10-секундних відео, де мальовничі британські пейзажі поєднуються з яскравими зображеннями продуктів, пов’язуючи красу землі та моря з продукцією Morrisons.