Від м’ятного до золотого: Porsche створив морозиво, натхненне кольорами автомобілів
18 Лип 2022, 12:13

Від м’ятного до золотого: Porsche створив морозиво, натхненне кольорами автомобілів

До дня Національного дня морозива 17 липня Porsche уклав партнерську угоду з чиказьким виробником морозива Pretty Cool Ice Cream, щоб випустити лімітованим тиражем морозиво на основі п’яти кольорів Porsche, від м’ятного до золотого.

«Ми щиро думали, що не так багато речей крутіше, ніж один з наших спеціальних кольорів Porsche твоєї мрії, але це морозиво може бути саме таким», — сказала Аєша Кокер, віце-президент з маркетингу Porsche Cars North America.

Варіанти охоплюють як класичні смаки морозива, так і оригінальніші поєднання. Наприклад, Strawberry Red містить вершковий сир та сублімованої полуниці. Крім того, є три металеві варіанти: Macadamia Metallic – це смажене морозиво з горіхом макадамія в блискучій шоколадній оболонці. Frozen Berry Metallic є морозивом з чорною малиною в шоколадній оболонці Ruby. А Lime Gold Metallic поміщає морозиво із лаймовим пирогом у карамельній оболонці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Мій дядько завжди захоплювався реставрацією автомобілів Porsche і за останні 50 років повернув до життя понад 200 автомобілів, тому я виросла дуже близько до бренду», — Дана Саллс Крі, власник Pretty Cool Ice Cream, йдеться у заяві. «Як і всі спортивні автомобілі Porsche, морозиво – це справді пристрасний проект, яким я не можу не поділитися».

Розкажіть друзям про новину