Українська креативна агенція отримала бронзу грузинського фестивалю реклами Ad Black Sea Festival
20 Вер 2024, 10:38

Українська креативна агенція отримала бронзу грузинського фестивалю реклами Ad Black Sea Festival

Креативна агенція MOKO Digital здобула нагороду Ad Black Sea Festival за проєкт «Колискові з українською душею» для бренду дитячого харчування «Малютка». Журі цьогорічного фестивалю відзначили проєкт серед лідерів у категорії «Audio&Radio».

Ad Black Sea Festival — щорічний міжнародний фестиваль реклами, який проходить в Батумі. Традиційно Ad Black Sea Festival збирає найкреативніші ідеї з країн Чорноморського регіону та інших країн Європи і Азії.

Спецпроєкт з українськими колисковими від агенції MOKO здобув бронзу. 

У межах проєкту креативники MOKO Digital разом із фольклористами відшукали старовинні колискові з різних регіонів України та адаптували їх для задоволення потреб сучасних українських матерів та дітей. До запису колискових доєдналися відомі українські співачки КОLA та MamaRika.

Завдяки спецпроєкту український бренд дитячого харчування «Малютка» отримав близько 86 мільйонів контактів по різних комунікаційних каналах, медіа охоплення склало 8,2 мільйона, а плейлист колискової прослухали 19,2 мільйона разів.

Круто бачити те, як в українців з’являється запит на комунікаційні продукти з елементами української ідентичності. І те, що українські бренди охоче звертаються до інструментів української ідентичності у власному бренд-менеджменті. Наші колискові — це код нації, що передається від матері до дитини. Пишаємось тим, що нам вдалося поєднати в цьому проєкті роботу етнографів, дослідників, музичних виконавців та наших креативників у роботі над проєктом колискових.
Гліб Проненко
партнер MOKO Digital

Для команди MOKO Digital це друга перемога на міжнародному фестивалі. Улітку проєкти компанії отримали 4 нагороди європейського фестивалю реклами MIXX AWARDS Europe.

Розкажіть друзям про новину