У метавсесвіті всі гравці прокинулися із неприємним запахом з ротової порожнини
31 Жов 2022, 13:28

У метавсесвіті всі гравці прокинулися із неприємним запахом з ротової порожнини

Listerine об’єднався з агентством Wunderman Thompson Brazil для своєї кампанії.

Дія відбувається у місті Комплексо всередині метавсесвіту, де люди створюють своїх власних персонажів, живуть у спільноті та взаємодіють один з одним.

У грі гравці прокидаються із зеленим димом з рота, який означає неприємний запах з ротової порожнини. Ті гравці, які знаходяться поруч із людьми з неприємним запахом з рота, помітять, що їхній рівень стресу поступово збільшується, що робить їх зір розмитим, а мозок затуманеним. Шукаючи Listerine у ​​грі (доступний в аптеках та торгових автоматах по всьому віртуальному місту) та використовуючи продукт, гравці можуть позбутися неприємного запаху.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім використання інноваційних технологій, таких як метавсесвіт, Listerine привнесла новий елемент у запуск кампанії, включивши до гри комедійне шоу за участю бразильського актора та коміка Фабіо Порчата, амбасадора бренду Listerine.

Гумористичне шоу могли подивитись лише у день запуску, 25 жовтня, усі гравці, присутні цього дня у місті. Ті, хто успішно позбувся неприємного запаху з рота цього дня, змогли переглянути комедійне шоу актора. У той же момент, коли з’ясувалося, що Listerine є спасінням від Breathcalypse, усім гравцям у місті було розіслано повідомлення, що пояснюють причину проблеми. Це повідомлення було передано в ігровій формі у метавсесвіті та у міських газетах.

Щоб спричинити ажіотаж перед запуском кампанії, комедійне шоу рекламувалося всередині гри на білбордах, а Порчат опублікував тизер-відео зі своїм аватаром.

«Немає нічого кращого, ніж цей простір для спілкування з нашою аудиторією сучасним та інноваційним способом», — заявила Сабріна Тічауер, директор з маркетингу брендів гігієни ротової порожнини в Johnson & Johnson Consumer Health Brazil. «Ми хочемо передавати інформацію про Listerine і бути присутніми в екосистемах співтовариств геймерів, а також розширювати охоплення споживачів, які не користуються цими платформами».

Кека Морелле, головний креативний директор Wunderman Thompson Brazil, додав: «Щодня ми прагнемо допомогти нашим клієнтам надихати своїх споживачів творчо та новаторськи, і Breathcalypse не став винятком. Замість того, щоб просто з’явитися в грі, ми хотіли змінити динаміку і запитали: «Що станеться, якщо одного разу всі прокинуться з неприємним запахом з рота?» Дихання. Ось і все — дія, яку можна було здійснити лише у Метавсесвіті. А в грі, що імітує реальне життя, не потрібно турбуватися про зомбі, інопланетян чи робіт-вбивць, єдине, про що варто турбуватися, — це сам неприємний запах з рота».

Розкажіть друзям про новину