26 Чер 2023, 15:26

Шоколадний бренд зобразив працюючих матерів та їх помічників у серії роликів

Шоколадний бренд Maltesers, материнською компанією якого є Mars, використав зухвалий і чесний тон, щоб висвітлити проблеми, з якими стикаються матері на робочому місці, та шляхи їх вирішення.

На основі дослідження, яке показало, що 55% матерів у Великій Британії кажуть, що потребують більше допомоги від роботодавців та колег, Maltesers запустив серіал «Motherlover».

У серії короткометражок представлено різних людей і роль, яку вони відіграють у підтримці працюючих матерів. Кожне повідомлення було натхненне реальними історіями та досвідом справжніх матерів.

Лія Дайкс, бренд-директорка Maltesers UK, сказала: «Хоча материнство кардинально змінює життя жінки, очікування та структури на роботі та вдома змінюються недостатньо швидко, і надто часто саме на жінках лежить тягар вирішення «жіночих проблем». Тому ми повинні змінити цю динаміку, попросивши всіх, хто оточує жінок, активізуватися, проявити емпатію і зробити все можливе як союзники, щоб полегшити їхнє навантаження».

З 2021 року Maltesers співпрацює з Comic Relief, щоб створити майбутнє, у якому жінки більше не будуть стикатися з несправедливістю. Це вже четверта частина серії.

Про те, як мета бренду посилилася з 2021 року, Дайкс додала: «Під час попередніх кампаній ми помітили, що існує великий обсяг розмов навколо теми матерів на робочому місці, і тому для цієї кампанії ми хотіли зосередитися на цій сфері, замовивши дослідження та використовуючи нашу бренд-платформу, щоб розпочати розмови з працюючими батьками, щоб зрозуміти більше про те, чого вони хочуть і потребують».

«Maltesers відомий тим, що долає табу та руйнує стигму, і ми продовжуватимемо використовувати нашу платформу для підтримки жінок у соціальних питаннях, які впливають на їхній психічний стан, разом із нашим благодійним партнером Comic Relief», – зазначила вона.

Кампанія розроблена креативним агентством AMV BBDO і буде запущена в соціальних мережах, інтернеті, на зовнішніх носіях та аудіо, а також у партнерстві із застосунком Peanut та The Guardian.

Юлія Меріно, креативний директор AMV BBDO, зазначила: «Нам потрібно було переконатися, що кампанія ґрунтується на реальному досвіді, консультаціях та дослідженнях. Ми працювали з The Outsiders, щоб розробити документ, який спонукає до роздумів і висвітлює реалії життя матері, яка працює. Використовуючи культовий тон голосу Maltesers, ми перетворили ці історії на оспівування повсякденних героїв, які полегшують тягар працюючих матерів.

Гумор – це недооцінена емоція, яка здатна достукатися до тих, хто інакше не зацікавився б такою темою. Як працююча мама, я сподіваюся, що ця кампанія надихне людей на роздуми про те, як вони можуть краще підтримати працюючих мам у їхньому житті».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео