Щур отримав людську подобу завдяки грі на Xbox
14 Кві 2025, 12:16

Щур отримав людську подобу завдяки грі на Xbox

Що, якби відеоігри були найкращим способом втекти від монотонності повсякденного життя? Саме ця ідея лежить в основі нової кампанії Xbox «Wake Up», задуманої як дивна та захоплююча сучасна казка.

Розроблена агентством Droga5 та знята дуетом першокласних режисерів — Девідом Фінчером та Роменом Шассеном — ця реклама руйнує коди та відроджує креативність, яка є надто рідкісною в ігровому світі.

Ролик занурює у похмуре місто, мешканцями якого є щури. Один із них, Гораціо, такий самий гризун, як і всі інші, проживає один день за іншим, аж поки він не натрапляє на кількох людей, єдиних не-гризунів у цьому місці — азартних гравців, які, здається, знайшли сенс, іскру. Гораціо вмикає Xbox на OLED-телевізорі Samsung, щоб поринути в насолоду гри, завдяки чому він поступово набуває людської подоби у буквальному сенсі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео