24 Жов 2023, 18:00

Сатиричний ролик показав, як складно людям, що заїкаються, закінчити речення

Британська національна благодійна організація STAMMA, що займається підтримкою людей, які заїкаються, ініціювала кампанію «Don’t Be A Knob, Don’t Jump In», покликану забезпечити таким людям простір і увагу, яких вони потребують під час повсякденної взаємодії.

У зв’язку з Міжнародним днем поширення інформації про заїкання, який відзначався 22 жовтня, ініціатива має на меті привернути привернути увагу до того, як некоректні відповіді операторів або систем розпізнавання голосу можуть перетворити рутинні завдання на стресову ситуацію для людей, що заїкаються.

Кампанія має на меті заохотити широку громадськість і бізнес давати людям, які заїкаються, можливість завершити речення.

Такі ситуації часто призводять до повторних з’єднань, переривань або помилкових діагнозів, що змушує людей або відкладати дзвінки, або взагалі уникати їх.

Щоб охопити ширшу аудиторію, STAMMA випустила сатиричний фільм, створений у співпраці з креативним агентством VMLY&R London, у якому жінка намагається повернути труну, але стикається з автоматизованою системою, яка не дозволяє їй закінчити речення.

Окрім фільму, кампанія супроводжується колекцією яскравих типографічних постерів, розроблених лондонським ілюстратором BIFF. Кожен постер дотепно звертається до розчарування, яке відчувають люди, що заїкаються, коли інші передчасно завершують їхні речення неправильними словами.

«Люди, які заїкаються, щодня стикаються з тим, що їх перебивають, кидають слухавку або закінчують їхні речення, — пояснює Джейн Павелл, генеральна директорка STAMMA. — Будь то замовлення кави, повернення товару або повідомлення про втрачену кредитну картку, те, що повинно бути простим, може перетворитися на кошмар, якщо персонал не готовий до спілкування з людьми, які заїкаються. Ми хочемо покласти цьому край».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео