Рекламу італійського бренду чипсів за участю монахинь звинуватили у богохульстві
11 Кві 2024, 11:42

Рекламу італійського бренду чипсів за участю монахинь звинуватили у богохульстві

Телевізійну рекламу італійського бренду чипсів Amica Chips за участю монахинь, що їдять снеки замість вівтарного хліба під час причастя, звинуватили в богохульстві.

30-секундний рекламний ролик показав монахинь, які готувались прийняти святе причастя. Коли перша з них отримала Євхаристію від священика, вона розплющила очі і зрозуміла, що замість хліба він дав їй чипси.

https://www.youtube.com/watch?v=DXQ8pW0dk-U

Ця реклама транслювалась на Mediaset — найбільшому комерційному мовнику Італії, а також на інших приватних телеканалах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Компанія Lorenzo Marini Group, яка створила рекламний ролик, заявила, що кампанія була спрямована на молодий ринок і «з сильною британською іронією» і мала на меті «виразити непереборну хрусткість чіпсів Amica» у навмисно перебільшеному і провокаційному вигляді.

Але стратегія продажу чипсів не сподобалася асоціації католицьких телеглядачів Aiart, яка закликала «негайно призупинити» показ цієї реклами.

Джованні Баджо, президент асоціації, звинуватив компанію-виробника чипсів у тому, що вона вдається до богохульства, щоб збільшити продажі. Він сказав, що реклама «ображає почуття мільйонів практикуючих католиків» і є «обурливою», оскільки «тривіалізує порівняння між картопляними чіпсами і освяченими частинками».

«Реклама демонструє брак поваги та креативності, — додав він у своїй заяві. — Це ознака нездатності робити маркетинг, не вдаючись до символів, які не мають нічого спільного зі споживанням і хрусткою їжею».

Реклама також була розкритикована католицькою газетою Avvenire, яка відкрила редакційну статтю словами: «Христос був зведений до картопляних чіпсів. Принижений і очорнений, як і дві тисячі років тому».

Розкажіть друзям про новину