Реклама та війна: 3 ОШБр запрошує креативників на хакатон з мілітарі-комунікацій
29 Тра 2025, 10:53

Реклама та війна: 3 ОШБр запрошує креативників на хакатон з мілітарі-комунікацій

8 червня у Києві медіакоманда Третьої штурмової бригади проведе Креативний Хакатон «Точка Входу» для працівників креативної індустрії, де розкажуть, як створюються кампанії, що вірусяться в TikTok і надихають двіжувати на полі бою.

У першій частині заходу — «точки входу» у військовий маркетинг, Q&A-сесія та брифінг. Далі — час брейншторму: 5 годин на креативну розробку, 5 хвилин на презентацію ідеї та можливість розкрити свої скіли на максимум. 

​У кінці заходу всі команди отримають фідбек від журі, а переможці — можливість повноцінно запустити ідею та доєднатися до медіакоманди 3-ї ОШБр.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
​Умови участі
  • ​Для участі у хакатоні необхідно зареєструватися
  • ​Під час реєстрації потрібно вибрати, яка частина івенту вас цікавить. Якщо обираєте участь у хакатоні — обовʼязково потрібно бути також присутнім на презентації.
  • ​Під час івенту можна обʼєднуватись в команди. Команда може включати від 1 до 4 людей. Реєстрація обовʼязкова окремо для кожного учасника.
  • ​Кожен учасник має взяти з собою необхідну техніку (наприклад, ноутбук). 
  • ​Команди можуть брейнштормити як на локації, так і в будь-якому зручному місці.

Розкажіть друзям про новину