8 червня у Києві медіакоманда Третьої штурмової бригади проведе Креативний Хакатон «Точка Входу» для працівників креативної індустрії, де розкажуть, як створюються кампанії, що вірусяться в TikTok і надихають двіжувати на полі бою.
У першій частині заходу — «точки входу» у військовий маркетинг, Q&A-сесія та брифінг. Далі — час брейншторму: 5 годин на креативну розробку, 5 хвилин на презентацію ідеї та можливість розкрити свої скіли на максимум.
У кінці заходу всі команди отримають фідбек від журі, а переможці — можливість повноцінно запустити ідею та доєднатися до медіакоманди 3-ї ОШБр.
Умови участі
- Для участі у хакатоні необхідно зареєструватися.
- Під час реєстрації потрібно вибрати, яка частина івенту вас цікавить. Якщо обираєте участь у хакатоні — обовʼязково потрібно бути також присутнім на презентації.
- Під час івенту можна обʼєднуватись в команди. Команда може включати від 1 до 4 людей. Реєстрація обовʼязкова окремо для кожного учасника.
- Кожен учасник має взяти з собою необхідну техніку (наприклад, ноутбук).
- Команди можуть брейнштормити як на локації, так і в будь-якому зручному місці.