З поверненням Гран-прі Канади Формули-1 на вулиці Монреаля цього вікенду KFC Canada прискорила свої дії, представивши нову кампанію напередодні довгоочікуваної події.
Для кампанії використали унікальний дизайн і естетику відер KFC, які мають той самий графічний код, що й шикани F1, щоб запустити візуальне порівняння для шанувальників автоспорту. Навколо автодрому імені Жіля Вільнева та по всій країні на білбордах будуть представлені круті повороти траси, відтворені за допомогою розмитих зображень культового відерця бренду.
«Коли ми зрозуміли, що відерця KFC мають той самий графічний код, що й шикани F1, стало очевидно, що ми маємо щось з цим зробити, адже тільки KFC може по-справжньому володіти цією іконою», — пояснює Максим Соте, партнер і виконавчий креативний директор агенції Courage, яка займалася розробкою кампанії.
Хоча креатив під назвою «KFChicane» матиме складне завдання конкурувати за увагу з такими особистостями, як Макс Ферстаппен, Льюїс Гамільтон і Оскар Піастрі, реактивний, грайливий характер роботи, безсумнівно, виділяється сам по собі. Особливо добре це відображено в рішенні тимчасово змінити культовий слоган мережі «Finger Lickin’ Good» на «Finger Lickin’ Fast».
