Укрпошта потролила Вадима Олійника у TikTok через невиконану обіцянку
16 Чер 2025, 11:39

Укрпошта потролила Вадима Олійника у TikTok через невиконану обіцянку

Обіцянки потрібно виконувати, особливо, якщо даєте їх публічно. В іншому випадку — будьте готові до тролінгу від Укрпошти.

У травні, коли Вадим Олійник зняв ролик під пісню «Пінаколада», Укрпошта написала: «Якщо цей комент набере 1000 лайків, новий кліп ви знімаєте на пошті».

@oleynikvadim

😀😀😀

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

♬ оригінальний звук – TONKO

Комент, до речі, набрав 28000 лайків від користувачів, а Вадим Олійник написав: «Знімаємо».

Натомість нещодавно артист випустив новий трек, і зняв ролик (упс) не на пошті. Тож Укрпошта не довго думала та потролила його:

@ukrposhta Відповідь користувачу @ukrposhta ♬ оригінальний звук – Укрпошта

Цей кейс — чудовий приклад того, як бренди вдало підтримують інфоприводи та вміють будувати живий діалог з аудиторією. Укрпошта простежила обіцянку до кінця і використала момент, аби знову опинитися у центрі уваги.

Обіцянки, як і маркетингові можливості, краще не проґавити.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео