Обіцянки потрібно виконувати, особливо, якщо даєте їх публічно. В іншому випадку — будьте готові до тролінгу від Укрпошти.
У травні, коли Вадим Олійник зняв ролик під пісню «Пінаколада», Укрпошта написала: «Якщо цей комент набере 1000 лайків, новий кліп ви знімаєте на пошті».
@oleynikvadim 😀😀😀
♬ оригінальний звук – TONKO
Комент, до речі, набрав 28000 лайків від користувачів, а Вадим Олійник написав: «Знімаємо».

Натомість нещодавно артист випустив новий трек, і зняв ролик (упс) не на пошті. Тож Укрпошта не довго думала та потролила його:
@ukrposhta Відповідь користувачу @ukrposhta ♬ оригінальний звук – Укрпошта
Цей кейс — чудовий приклад того, як бренди вдало підтримують інфоприводи та вміють будувати живий діалог з аудиторією. Укрпошта простежила обіцянку до кінця і використала момент, аби знову опинитися у центрі уваги.
Обіцянки, як і маркетингові можливості, краще не проґавити.