e.l.f. висміяв зумерів, які ігнорують сонцезахисний крем
10 Чер 2025, 11:15

e.l.f. висміяв зумерів, які ігнорують сонцезахисний крем

Незважаючи на загальну обізнаність у правилах догляду за шкірою, 64% представників покоління Z часто забувають наносити сонцезахисний крем, і лише 34% вважають, що профілактика раку шкіри є основною причиною його використання. Крім того, 50% представників покоління Z отримують сильні сонячні опіки у літні місяці.

Косметичний бренд e.l.f. Beauty з навчальною метою вирішив потролити покоління Z, яке плутається у доглядових засобах, за допомогою комедійного шоу «Sunhinged». Його ведучою стала зірка комедії Марі Фостен. У шоу, присвяченому сонцю, взяли участь й інші кумири покоління Z: Андреа Цзінь, Джон Рудницький та Меган Трейнор.

Ролик «Sunhinged», знятий нью-йоркською комедійною компанією Above Average, надає цьому протиріччю догляду за шкірою непомітного абсурду, на який воно заслуговує, і дарує поколінню Z гумор, який воно поглинає у соціальних мережах. Це частина інформаційної кампанії колекції e.l.f. SKIN Suntouchable, створеної для того, щоб зробити щоденний захист від сонця легким і невимушеним.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео