Бренд сонцезахисних окулярів Ray-Ban запросив легендарного музиканта та ікону стилю Ленні Кравіца для створення спеціальної колекції Ray-Ban Reverse.
«Як фанат Ray-Ban протягом усього життя, їхній позачасовий стиль завжди резонував зі мною, — сказав Кравіц. — Колаборація Ray-Ban Reverse — це втілення моєї мрії, що дозволило мені об’єднати мою любов до музики та моди з таким культовим брендом. Це про подолання кордонів, прийняття індивідуальності та бачення світу під новим кутом зору через ці інноваційні лінзи».
Колекція Reverse, яка була представлена минулого року, відрізняється перевернутим дизайном лінз — переходом від традиційних опуклих до увігнутих.
Капсульна колекція Ray-Ban x Lenny Kravitz є першою спільною роботою в рамках лінії Reverse і поєднує в собі знакові форми бренду та легендарну особистість Кравіца.
«Наші ключові цінності в Ray-Ban — це автентичність, культовість, позачасовість і сміливість, — пояснив Ден Алдер, глобальний віце-президент з маркетингу. — Обрати Ленні Кравіца нашим першим глобальним амбасадором було схоже на долю, тому що він дійсно втілює ці цінності. Він отримав безліч нагород, зламав багато кордонів, зарекомендував себе за межами своєї музики і має справжнє творче серце, яке не знає меж. Разом ми зрозуміли, що це найкраща синергія».
Капсульна колекція Ray-Ban x Lenny Kravitz дебютувала 14 березня у всіх магазинах Ray-Ban та на сайті. Ціна на окуляри стартує від 238$ за чорну модель Aviator Reverse, 263$ за хромовану модель і 554$ за лімітовану версію позолоченої моделі.