Компанія PUMA об’єднала зусилля з сенсацією НБА ЛаМело Боллом, щоб підвищити обізнаність про рак молочної залози.
У рамках цього партнерства PUMA об’єдналася з організацією з боротьби з раком грудей у Сполучених Штатах Susan G. Komen.
Гігант спортивного одягу запустив спеціальну жовтневу кампанію, спрямовану на те, щоб змінити на краще життя тих, хто страждає від цього захворювання. Кульмінацією цієї ініціативи є кросівки MB.01 BCA — останнє доповнення до лінійки кросівок Ball «Rare Reserve».
Це спеціальне видання іменного взуття зірки баскетболу виконане у повністю рожевому кольорі, поєднуючи стиль з інноваційними технологіями Puma.

На язичку вишита ніжна пастельна стрічка, що є символом співчуття та прихильності до досліджень раку молочної залози та підвищення обізнаності про нього.

У рамках запуску Puma Hoops пожертвує 20 000 доларів до фонду Susan G. Komen.
Взуття PUMA MB.01 BCA вартістю 135 доларів можна буде придбати онлайн, через мобільний застосунок Puma, у флагманському магазині Puma в Нью-Йорку, а також у деяких магазинах Foot Locker та Kids Foot Locker.