Постери у стилі фільмів жахів закликали вчасно перевіряти свої лотерейні квитки
31 Жов 2023, 18:11

Постери у стилі фільмів жахів закликали вчасно перевіряти свої лотерейні квитки

Щороку сотні нью-йоркців виграють у лотерею, але багато з цих виграшів залишаються незатребуваними через те, що люди забувають перевіряти свої квитки.

Тож якраз напередодні Геловіну команда дизайнерів креативної агенції McCann NY створила для Лотереї Нью-Йорка веселий та моторошний образ цих незатребуваних квитків, розробивши постери під назвою «The Unclaimed Collection», натхненні класичними постерами фільмів жахів 1960-х років.

Постери «The Unclaimed», «The Forgotten Wins» та «The Expiring» нагадали жителям Нью-Йорка про необхідність забрати свої виграшні квитки, адже немає нічого страшнішого, ніж втратити мільйони.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Концепція створює моторошні та гумористичні розповіді навколо ідеї пропущених виграшів, використовуючи класичні образи постерів фільмів жахів. Кожен постер, наприклад, «The Forgotten Wins» та «The Expiring», відповідають різним піджанрам фільмів жахів, що додає кампанії творчого підходу», — говорить Рене Дельгадо, асоційований креативний директор McCann.

Постери розроблені для зовнішньої реклами, а анімаційні ролики — для соціальних мереж. Зовнішня реклама буде розміщена в місцях, де люди часто купують лотерейні квитки, а також у моторошних містечках, таких як Амітівілль та Сліпі Холлоу у штаті Нью-Йорк.

Розкажіть друзям про новину