Greenpeace запустив провокаційну зовнішню кампанію «Woodside’s War on Whales», щоб привернути увагу та підвищити обізнаність громадськості про катастрофічні наслідки сейсмічних вибухових робіт для природного середовища проживання китів у Західній Австралії.
Постерна кампанія є прямим посиланням на діяльність компанії Woodside Energy, що займається видобутком викопного палива з використанням сейсмічних вибухових робіт.
Робота візуально покликана допомогти людям зрозуміти, який вплив має сейсмічний вибух в океані, показуючи, що він прирівнюється до звуку атомної бомби.
Використовуючи партизанську маркетингову стратегію, креативна реклама розміщена у вигляді постерів зовнішньої реклами у ключових мегаполісах південно-західного регіону Західної Австралії.
Розробкою кампанії займалась комунікаційна агенція whiteGREY.
Чед Маккензі, головний виконавчий директор whiteGREY, сказав: «Покликання Greenpeace завжди полягала в тому, щоб їхнє повідомлення було почуте у найбільш ефективний спосіб. І нам потрібен був потужний візуальний образ, щоб підкреслити катастрофічний вплив сейсмічних вибухів на природне середовище проживання китів. Коли один сейсмічний вибух відповідає рівню децибел атомної бомби, це справді війна проти китів. Перевернуте зображення того, що відбувається під поверхнею, здається ідеальним способом показати, якої саме шкоди завдається морському життю».
Девід Ріттер, виконавчий директор Greenpeace Australia Pacific, сказав: «Greenpeace буде протистояти «війні Woodside з китами» на кожному кроці. Woodside планує розпочати сейсмічні вибухові роботи у наших океанах. Сейсмічні вибухи можуть оглушити китів, які використовують сонар для пошуку їжі, а глухий кит — це мертвий кит».
Кампанія «Woodside’s War on Whales» має на меті мобілізувати спільноту активістів, захисників та звичайних любителів природи Західного узбережжя і підштовхнути їх до дій, спрямованих на збереження популяції китів.