Зірка серіалу «Бріджертони» стала героїнею кампанії SKIMS
17 Чер 2024, 17:28

Зірка серіалу «Бріджертони» стала героїнею кампанії SKIMS

Нікола Кохлан, зірка серіалу «Бріджертони», яка зіграла головну роль у новому 3-му сезоні шоу, стала героїнею нової кампанії бренду Кім Кардаш’ян SKIMS.

Акторка давно є шанувальницею бренду. Папараці вже ділилися фотографіями зірки у одязі SKIMS. А Кім Кардаш’ян ділилася у соцмережах, що любить серіал «Бріджертони». Тепер бізнес-леді вирішила залучити героїню нашумівшого серіалу до нової кампанії.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Зняті фотографкою Єлизаветою Породіною, знімки сяючої Кохлан у польових квітах перегукуються з настроєм прес-туру третього сезону «Бріджертони», під час якого Нікола завершила 68 образів сукнею від Rodarte у стилі Боттічеллі.

«Нікола — таке натхнення на екрані та за його межами, і вона дійсно оживила кампанію своєю беззаперечною красою та енергією», — прокоментувала Кім.

«Я завжди відчуваю себе неймовірно в Skims», — прокоментувала Кохлан.

Розкажіть друзям про новину