17 Чер 2024, 17:28

Зірка серіалу «Бріджертони» стала героїнею кампанії SKIMS

Нікола Кохлан, зірка серіалу «Бріджертони», яка зіграла головну роль у новому 3-му сезоні шоу, стала героїнею нової кампанії бренду Кім Кардаш’ян SKIMS.

Акторка давно є шанувальницею бренду. Папараці вже ділилися фотографіями зірки у одязі SKIMS. А Кім Кардаш’ян ділилася у соцмережах, що любить серіал «Бріджертони». Тепер бізнес-леді вирішила залучити героїню нашумівшого серіалу до нової кампанії.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Зняті фотографкою Єлизаветою Породіною, знімки сяючої Кохлан у польових квітах перегукуються з настроєм прес-туру третього сезону «Бріджертони», під час якого Нікола завершила 68 образів сукнею від Rodarte у стилі Боттічеллі.

«Нікола — таке натхнення на екрані та за його межами, і вона дійсно оживила кампанію своєю беззаперечною красою та енергією», — прокоментувала Кім.

«Я завжди відчуваю себе неймовірно в Skims», — прокоментувала Кохлан.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео