27 Січ 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Українські коти війни, скандальна реклама H&M, як не варто аналізувати ефективність PR та інше.

Минулого тижня редакція MMR відновила рубрику підсумків тижня на основі найбільш відвідуваних матеріалів. Збираємо найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу.

Популярні новини:

Українські коти війни стали героями матеріалу видання Politico

Героями матеріалу Politico стали четверо котів, які здобули популярність у соцмережах: Сирський, Шайбик, Кароліна та Герич. Герич та Шайбик збирали гроші на купівлю автівок для військових, а Сирський — на комплекси БПЛА Mini Shark.

H&M відкликала рекламу шкільної форми після звинувачень у сексуалізації дітей

Компанія H&M відкликала свою рекламу шкільної форми після того, як її звинуватили в сексуалізації дітей.

McDonald’s випустив вебсеріал про роботу у своїх ресторанах

McDonald’s Denmark випустив 6-серійний вебсеріал «Everything changes», який показав, як усе змінюється, коли молода людина отримує свою першу роботу.

Креатив тижня: Ритейлер техніки оновив айдентику, щоб зробити покупки мінісвятом

Креативна агенція Taktika оновила бренд ритейлера техніки Ябко. Мережа отримала нову бренд-стратегію та айдентику, а також переосмислила емоційну складову бізнесу.  

Дослідження тижня: Участь у конференціях та соцмережі: найпопулярніші канали для залучення нових клієнтів

У 2023 році українські компанії найчастіше використовували участь у конференціях та публікації в медіа як канали для залучення нових клієнтів, а ще 50% компаній продовжували комунікувати, незважаючи на події в країні.

Про це йдеться у щорічному дослідженні Київстар Бізнес, яке базується на опитуванні представників бізнесу різних масштабів та галузей.

Призначення тижня: Директоркою агенції Havas PR Ukraine стала Дар’я Черкашина

Дар’я Черкашина обійняла посаду директорки агенції Havas PR, яка входить до групи Havas Village Ukraine.

Авторські матеріали тижня: Як не варто аналізувати ефективність PR: метрики, що не працюють

Зазвичай реклама діє миттєво, тоді як PR — це гра в довгу, результати якої часто компанія може побачити лише з часом. Але як тоді піарникам оцифрувати досягнення та продемонструвати ефективність своєї роботи? У цій статті своїми думками та досвідом з вимірювання ефективності PR поділилася Анастасія Говорун, Head of Communications у міжнародній ІТ-компанії Boosta. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео