У 2023 році українські компанії найчастіше використовували участь у конференціях та публікації в медіа як канали для залучення нових клієнтів, а ще 50% компаній продовжували комунікувати, незважаючи на події в країні.
Про це йдеться у щорічному дослідженні Київстар Бізнес, яке базується на опитуванні представників бізнесу різних масштабів та галузей.
Так, одним з найпопулярніших каналів для залучення нових клієнтів стала участь у заходах, виставках, конференціях. Так відповіли майже 30% опитаних — переважно представники IT, медицини та фарми, а також виробництва.
На другому місці — публікації на медіаресурсах (25%), на третьому — соцмережі (24%). Згідно з результатами дослідження, зменшилася важливість залучення аудиторії через платні канали (PPC) та банерну рекламу.
«Натомість збільшилась кількість компаній, які почали залучати клієнтів через зовнішню рекламу. Радіо та ТБ — канали, які не є популярними другий рік поспіль», — зазначають автори дослідження.
Також у рамках дослідження респонденти відповідали на питання «Чи адаптували вони комунікацію компанії залежно від подій в країні?». Майже 50% опитаних відповіли, що ні, 35% компаній реагують на події в країні ситуативами, а 12% влаштовують «дні тиші» у разі негативних новин.
Респондентів також запитували щодо витрат на рекламу в 2024 році. Так, 29% опитаних компаній планують залишити свої витрати на рекламу на рівні 2023 року. 18% думають збільшити витрати, а 7% — зменшити. Найбільш значна частка, а саме — 38% компаній, заявили, що не закладають рекламний бюджет на 2024 рік.