Редакція MMR хоче представити рубрику підсумків тижня на основі найбільш відвідуваних матеріалів. Найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу.
Популярні новини:
«Який букет, такий і мінует»: в Ірпені виник скандал через сексистську рекламу

Ірпінська студія флористики Viva Flowers розмістила рекламний білборд зі слоганом «Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ», чим викликала жваве обговорення серед містян.
Диван з реклами Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом виставили на продаж

Ніколи ще диван не хвилював світ так сильно, як тоді, коли майже голий Джеремі Аллен Вайт, зірка серіалу «Ведмідь», у якому він зіграв шеф-кухаря, відпочивав на ньому в рекламі Calvin Klein, що стала вірусною.
Хтось виставив червоний вельветовий диван, на якому відпочивав Вайт, на Facebook Marketplace за величезну ціну в $0.
Рецепт морозива від Дуа Ліпи став трендом у TikTok

У TikTok з’явився тренд, який пропонує користувачам спробувати поєднання ванільного морозива, оливкової олії та морської солі, яке так полюбляє співачка Дуа Ліпа.
Креатив тижня: «Горить дедлайн і дупа теж горить»: кожному менеджеру, який зміг, присвятили пісню

Музична тема, представлена агенціями New Strategies Group та Sasquatch Digital за підтримки ІАВ Україна, присвячена всім, хто щодня стикається з комічними труднощами рекламного світу.
Музична композиція «ME-НЕ-ДЖЕР: Гра року» — це не просто розважальний трек, а послання підтримки та джерело оптимізму для фахівців, що працюють у рекламній галузі.
Дослідження тижня: Ґрифіндор чи Слизерин: до якого факультету Гоґвортсу належать маркетологи

Фільми про Гаррі Поттера займають особливе місце в серцях багатьох людей, і маркетологам-маглам є що взяти з однієї з найепічніших історій сучасності. Зокрема, риси та якості, які необхідні для того, щоб потрапити у певний факультету Гоґвортсу. Щоб перетворитися з маркетинг-маґла на маркетинг-чарівника, їм потрібно поєднати риси кожного факультету. Тоді які ж маркетологи належать до Ґрифіндора?
Добірка тижня: «І дост карагюнде білі олур»: реакція соцмереж на розрив Морозюк із Гринкевичем

Після того, як ДБР зайнялося цією справою і обирає запобіжний захід для корупціонерів, Соня Морозюк заявила про розрив заручин з Романом Гринкевичем та опублікувала пост в Instagram, де сказала, що їй «гидко». Також вона пообіцяла продати обручку та задонатити кошти на ЗСУ.
Тепер українці запустили новий флешмоб з неймовірною кількістю мемів про Соню, порівнюючи її з Оксаною Марченко та жартуючи над тим, що на відміну від неї, вона «зреклася» свого коханого, а редакція MMR зібрала їх у добірку.
Авторські матеріали тижня:
Оксана Аккерман: як навчитися мислити, як PR-ник?

Ми часто говоримо про те, що головна мета PR — створювати сенси. Тобто PR-фахівець — це людина, яка працює на перехресті актуальних цілей бізнесу та запитів суспільства і вміє бачити навіть найтонші деталі глобальної картини. Оксана Аккерман, власниця PR Buro ACKERMANN, поділилася, як навчитися мислити, як PR-ник.
Тренди та прогнози: варто вірити або «дякую, кеп»?

У бізнес-колах нині саме час оцінки досягнень та активного планування. Ми з вами щороку спостерігаємо, як диджитал-сфера долучається до цього, продукуючи добірки тенденцій і професійних передбачень. Копірайтерка агенції Sasquatch Digital Владислава Андріянова проаналізувала попередні прогнози, аби продемонструвати, які тренди виявилися довготривалими, а які так і не виправдали очікувань. А заразом і сформувала певне розуміння, передбачення яких джерел варто взяти до уваги, якщо працюєш із контентом для бренду в Україні.