H&M відкликала рекламу шкільної форми після звинувачень у сексуалізації дітей
23 Січ 2024, 11:08

H&M відкликала рекламу шкільної форми після звинувачень у сексуалізації дітей

Компанія H&M відкликала свою рекламу шкільної форми після того, як її звинуватили в сексуалізації дітей.

Реклама показувала зображення двох дівчаток молодшого шкільного віку під гаслом: «Змусьте їх голови повертатися у колекції H&M Back to School».

У своїй заяві H&M повідомила, що припинила показ реклами, яка транслювалася лише в Австралії. «Ми глибоко шкодуємо про заподіяну образу і переглянемо те, як ми будемо представляти наші кампанії в майбутньому», — зазначила компанія.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Засновниця і виконавча директорка cайту для батьків Mumsnet Джастін Робертс заявила, що рекламу «взагалі не слід було створювати».

«Користувачі Mumsnet вже давно занепокоєні сексуалізованою культурою, яка проникає в життя дітей — саме тому ми запустили нашу кампанію «Let Girls Be Girls» у 2010 році», — заявила вона.

Робертс додала: «Прикро бачити, що через 14 років ритейлери все ще створюють неприйнятну рекламу, яка сексуалізує молодих дівчат. Ми раді, що H&M визнали свою помилку і видалили рекламу, але її взагалі не слід було створювати».

Кампанія була розкритикована користувачами соціальних мереж, причому одні назвали її «мерзенною», а інші— «огидною».

Розкажіть друзям про новину