Компанія H&M відкликала свою рекламу шкільної форми після того, як її звинуватили в сексуалізації дітей.
Реклама показувала зображення двох дівчаток молодшого шкільного віку під гаслом: «Змусьте їх голови повертатися у колекції H&M Back to School».
У своїй заяві H&M повідомила, що припинила показ реклами, яка транслювалася лише в Австралії. «Ми глибоко шкодуємо про заподіяну образу і переглянемо те, як ми будемо представляти наші кампанії в майбутньому», — зазначила компанія.
Засновниця і виконавча директорка cайту для батьків Mumsnet Джастін Робертс заявила, що рекламу «взагалі не слід було створювати».
«Користувачі Mumsnet вже давно занепокоєні сексуалізованою культурою, яка проникає в життя дітей — саме тому ми запустили нашу кампанію «Let Girls Be Girls» у 2010 році», — заявила вона.
Робертс додала: «Прикро бачити, що через 14 років ритейлери все ще створюють неприйнятну рекламу, яка сексуалізує молодих дівчат. Ми раді, що H&M визнали свою помилку і видалили рекламу, але її взагалі не слід було створювати».
Кампанія була розкритикована користувачами соціальних мереж, причому одні назвали її «мерзенною», а інші— «огидною».