Ритейлер техніки оновив айдентику, щоб зробити покупки мінісвятом
24 Січ 2024, 12:05

Ритейлер техніки оновив айдентику, щоб зробити покупки мінісвятом

Креативна агенція Taktika оновила бренд ритейлера техніки Ябко. Мережа отримала нову бренд-стратегію та айдентику, а також переосмислила емоційну складову бізнесу.  

Taktika повністю оновила бренд та переосмислила клієнтський досвід, за допомогою бренд-стратегії, айдентики та нових деталей у сервісі.

«У новій бренд-стратегії ми ніби змусили Ябко пропускати все, що створюється через питання-фільтр: “Чи робить це момент покупки класного гаджета більш особливим? Як зробити так, щоб пакет, у якому тобі віддають телефон, відображав це святкування оновлення техніки? Як зробити покупку б/у техніки такою ж емоційною, як мінісвято?” Тобто, це про переосмислення підходу клієнта до емоційної частини свого бізнесу та сервісу. А слогани, айдентика, оформлення матеріалів — це тільки інструмент», — розповідає Роман Гурбанов, креативний директор Taktika.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Найчастіше клієнти приходять до магазинів компанії за товарами, які купують як подарунки собі чи близьким. Кожна така покупка — радісна та емоційна. Тож Taktika попрацювали нам тим, щоб момент урочистості зберігався на усьому клієнтському шляху — від сайту й до пакування. 

Раніше вся айдентика бренду була чорно-біла. Креативники розробили для Ябко нову унікальну колірну палітру, до якої додали блакитний, зелений, фіолетовий, кораловий, сіро-білий та чорний. Це додало компанії впізнаваності на тлі конкурентів. 

Бренд мав виразний та впізнаваний логотип, тож агенція оновила його таким чином, аби не втратити відомий силует: літери стали жирніші, а їх скоси — виразніші. Також Taktika створила власний патерн тиснення, який можна використовувати на фізичних матеріалах: при друці на товарах, пакуванні, а також в диджиталі.

Через питання-фільтр також пропустили гарантію, відмовившись від класичного папірця в коробці. Taktika віднайшла власну назву та окремий бренд «Спокій», який скоро стане доступним в мережі Ябко.

Розкажіть друзям про новину