Ритейлер техніки оновив айдентику, щоб зробити покупки мінісвятом
24 Січ 2024, 12:05

Ритейлер техніки оновив айдентику, щоб зробити покупки мінісвятом

Креативна агенція Taktika оновила бренд ритейлера техніки Ябко. Мережа отримала нову бренд-стратегію та айдентику, а також переосмислила емоційну складову бізнесу.  

Taktika повністю оновила бренд та переосмислила клієнтський досвід, за допомогою бренд-стратегії, айдентики та нових деталей у сервісі.

«У новій бренд-стратегії ми ніби змусили Ябко пропускати все, що створюється через питання-фільтр: “Чи робить це момент покупки класного гаджета більш особливим? Як зробити так, щоб пакет, у якому тобі віддають телефон, відображав це святкування оновлення техніки? Як зробити покупку б/у техніки такою ж емоційною, як мінісвято?” Тобто, це про переосмислення підходу клієнта до емоційної частини свого бізнесу та сервісу. А слогани, айдентика, оформлення матеріалів — це тільки інструмент», — розповідає Роман Гурбанов, креативний директор Taktika.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Найчастіше клієнти приходять до магазинів компанії за товарами, які купують як подарунки собі чи близьким. Кожна така покупка — радісна та емоційна. Тож Taktika попрацювали нам тим, щоб момент урочистості зберігався на усьому клієнтському шляху — від сайту й до пакування. 

Раніше вся айдентика бренду була чорно-біла. Креативники розробили для Ябко нову унікальну колірну палітру, до якої додали блакитний, зелений, фіолетовий, кораловий, сіро-білий та чорний. Це додало компанії впізнаваності на тлі конкурентів. 

Бренд мав виразний та впізнаваний логотип, тож агенція оновила його таким чином, аби не втратити відомий силует: літери стали жирніші, а їх скоси — виразніші. Також Taktika створила власний патерн тиснення, який можна використовувати на фізичних матеріалах: при друці на товарах, пакуванні, а також в диджиталі.

Через питання-фільтр також пропустили гарантію, відмовившись від класичного папірця в коробці. Taktika віднайшла власну назву та окремий бренд «Спокій», який скоро стане доступним в мережі Ябко.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео