Бренд лікеру Malibu використав соціальні мережі для поширення «віртуального сонця» в зимові місяці.
Кампанія, яка створена агенцією з реклами в соцмедіа Bodega, підрозділу агенції Wieden & Kennedy London, спрямована на боротьбу із зимовою хандрою, додаючи піна коладу та сонцезахисні окуляри до творів мистецтва та статуй, що перебувають у суспільному надбанні, за допомогою штучного інтелекту.
Malibu трансформував зображення Давида Мікеланджело та Мони Лізи за допомогою ШІ. Наступними творами мистецтва, які планується переробити, стануть «Крик» Едварда Мунка та Статуя Свободи.
Malibu також заохочує своїх підписників в Instagram надсилати зимові фотографії для перетворення в соціальних мережах. Бренд просить людей завантажувати зображення з хештегом #MalibuSummerShades. Потім команда використає штучний інтелект, щоб змінити зображення, перш ніж відправити його назад користувачеві.
В акаунті Malibu в Instagram буде демонструватися найкращий контент, створений користувачами. Він також планує співпрацювати з креаторами, щоб посилити активацію.