Мона Ліза з піна коладою та статуя Давида в окулярах: Malibu «додав літа» творам мистецтва
21 Лют 2024, 11:51

Мона Ліза з піна коладою та статуя Давида в окулярах: Malibu «додав літа» творам мистецтва

Бренд лікеру Malibu використав соціальні мережі для поширення «віртуального сонця» в зимові місяці.

Кампанія, яка створена агенцією з реклами в соцмедіа Bodega, підрозділу агенції Wieden & Kennedy London, спрямована на боротьбу із зимовою хандрою, додаючи піна коладу та сонцезахисні окуляри до творів мистецтва та статуй, що перебувають у суспільному надбанні, за допомогою штучного інтелекту.

Malibu трансформував зображення Давида Мікеланджело та Мони Лізи за допомогою ШІ. Наступними творами мистецтва, які планується переробити, стануть «Крик» Едварда Мунка та Статуя Свободи.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Malibu також заохочує своїх підписників в Instagram надсилати зимові фотографії для перетворення в соціальних мережах. Бренд просить людей завантажувати зображення з хештегом #MalibuSummerShades. Потім команда використає штучний інтелект, щоб змінити зображення, перш ніж відправити його назад користувачеві.

В акаунті Malibu в Instagram буде демонструватися найкращий контент, створений користувачами. Він також планує співпрацювати з креаторами, щоб посилити активацію.

Розкажіть друзям про новину