Мона Ліза з піна коладою та статуя Давида в окулярах: Malibu «додав літа» творам мистецтва
21 Лют 2024, 11:51

Мона Ліза з піна коладою та статуя Давида в окулярах: Malibu «додав літа» творам мистецтва

Бренд лікеру Malibu використав соціальні мережі для поширення «віртуального сонця» в зимові місяці.

Кампанія, яка створена агенцією з реклами в соцмедіа Bodega, підрозділу агенції Wieden & Kennedy London, спрямована на боротьбу із зимовою хандрою, додаючи піна коладу та сонцезахисні окуляри до творів мистецтва та статуй, що перебувають у суспільному надбанні, за допомогою штучного інтелекту.

Malibu трансформував зображення Давида Мікеланджело та Мони Лізи за допомогою ШІ. Наступними творами мистецтва, які планується переробити, стануть «Крик» Едварда Мунка та Статуя Свободи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Malibu також заохочує своїх підписників в Instagram надсилати зимові фотографії для перетворення в соціальних мережах. Бренд просить людей завантажувати зображення з хештегом #MalibuSummerShades. Потім команда використає штучний інтелект, щоб змінити зображення, перш ніж відправити його назад користувачеві.

В акаунті Malibu в Instagram буде демонструватися найкращий контент, створений користувачами. Він також планує співпрацювати з креаторами, щоб посилити активацію.

Розкажіть друзям про новину