Mickey D, McD та інші: McDonald’s відзначив прізвиська, які дала молодь його ресторанам
11 Чер 2024, 10:33

Mickey D, McD та інші: McDonald’s відзначив прізвиська, які дала молодь його ресторанам

Мережа фаст-фуд ресторанів McDonald’s відзначила свою роль у британській молодіжній культурі новою кампанією, яка ілюструє, як молоді люди взяли на себе відповідальність за бренд.

Розроблена креативним агентством Leo Burnett UK, кампанія базується на ролику, який не показує ні їжі, ні ресторану і навіть не згадує повної назви McDonald’s, натомість зосереджується на безлічі прізвиськ, які молодь дала мережі ресторанів.

Ролик є результатом спільної роботи групи молодих людей віком від 16 до 24 років, яка дала McDonald’s розуміння того, що його ресторани є одним з небагатьох громадських місць, де молодь відчуває, що вони дійсно можуть бути господарями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Коли команда вперше представила цю ідею, я був сповнений радості, адже бути молодим не завжди легко. Це особливо актуально сьогодні, коли для нашої молоді все більше бракує можливостей та місць, — сказав директор з маркетингу McDonald’s Метт Райшауер. — Ця кампанія оспівує їхню дотепність, чарівність та інколи незручні реалії, і для нас велика честь бути місцем, яке вони обирають, щоб провести час разом, де вони можуть бути самими собою».

Креативна кампанія буде запущена на телебаченні, в соціальних мережах та на зовнішніх носіях, де з 16:00 до 18:00 з’являтимуться різноманітні прізвиська McDonald’s.

Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, виконавчі креативні директори Leo Burnett UK, додали: «Будь то Maccers, McD’s або навіть McDizzles, молодь має свій власний сленг для McDonald’s. Ця остання кампанія святкує цю фанатську правду у по-справжньому популістський спосіб, яку ми створили спільно з нашою аудиторією на кожному етапі процесу».

Розкажіть друзям про новину