Німецька мережа магазинів-дискаунтерів Aldi запустила свою першу кампанію нового бренду на 2023 рік підн назвою «Shop ALDI First». Загальнонаціональна кампанія, створена спільно з агенцією BMF, спрямована на те, щоб переосмислити роль, яку мережа грає в щотижневій рутині покупців у супермаркетах, позиціонуючи себе як перший магазин для всіх продуктових потреб австралійця.
«Новий рік часто є часом для більш усвідомленого та навмисного встановлення нових розпорядків», — говорить Дженні Мелхуіш, директорка з маркетингу ALDI Australia. «Має сенс робити покупки в ALDI насамперед, коли кошик із продуктами значно дешевший, ніж в інших супермаркетах. Ми вважаємо, що після Різдва та вихідних австралійцям слід переглянути свої звички, щоб легко заощадити серйозні гроші».
«Ми знаємо, що споживчі звички купівлі такі, що мало хто робить покупки тільки в одному місці. У вас може бути певна пекарня, з якої ви берете круасан вранці, або вам може знадобитися паста з копченого оселедця для дуже конкретного рецепту. Але реальна економія досягається, коли ви робите ALDI своїм першим магазином. Йдеться про створення нових звичок у 2023 році, які, ми впевнені, залишать австралійців холодними від важко зароблених грошей», — продовжила пані Мелхуіш.
Кампанія запускається одночасно з новим дослідженням, яке показує, що майже половина австралійців (45%) вибрали свій супермаркет на основі бренду, якому віддали перевагу їхні батьки, незважаючи на те, що в інших місцях вони мали можливість заощадити. Понад три чверті австралійців (78%) змінили свої звички купівлі за останні дванадцять місяців, а кожен п’ятий (21%) розглядає можливість зміни місця покупок, щоб заощадити гроші наступного року.