Пам’ятаєте Ice Bucket Challenge? Мережа магазинів Aldi пішла далі, коли на вулицях Лондона з’явилися чоловіки, що релаксують у ваннах із льодяною водою.
Саме так компанія вирішила представити запуск нового товару — надувної крижаної ванни.
Чоловік, якого помітили в крижаній ванні на міській автобусній зупинці, викликав вірусну бурю в соціальних мережах, що вкотре довело: супермаркет знає, як викликати фурор завдяки своїм спеціальним пропозиціям.
В окулярах і блакитній шапочці для плавання, британець занурювався у холодну воду, перш ніж вирушити на роботу.

Цей жартівливий момент став вірусним саме тоді, коли пошукові запити «крижана ванна для оздоровлення» та «крижані ванни біля мене» у Великобританії зросли на 480%, що зробило кампанію як ніколи актуальною.