Лондонські зупинки перетворили на крижані ванни
19 Тра 2025, 10:40

Лондонські зупинки перетворили на крижані ванни

Пам’ятаєте Ice Bucket Challenge? Мережа магазинів Aldi пішла далі, коли на вулицях Лондона з’явилися чоловіки, що релаксують у ваннах із льодяною водою.

Саме так компанія вирішила представити запуск нового товару — надувної крижаної ванни.

Чоловік, якого помітили в крижаній ванні на міській автобусній зупинці, викликав вірусну бурю в соціальних мережах, що вкотре довело: супермаркет знає, як викликати фурор завдяки своїм спеціальним пропозиціям.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

В окулярах і блакитній шапочці для плавання, британець занурювався у холодну воду, перш ніж вирушити на роботу.

Цей жартівливий момент став вірусним саме тоді, коли пошукові запити «крижана ванна для оздоровлення» та «крижані ванни біля мене» у Великобританії зросли на 480%, що зробило кампанію як ніколи актуальною.

Розкажіть друзям про новину