Київський ЦУМ представив колекцію сувенірів, натхненних Музеєм Івана Гончара
21 Жов 2022, 15:03

Київський ЦУМ представив колекцію сувенірів, натхненних Музеєм Івана Гончара

У межах цьогорічного арт-сезону команда універмагу відкрила вітрини, поп-апи та випустила нові пакети, натхнені колекцією Музею Івана Гончара та народною творчістю. Київський ЦУМ продовжує тему української культурної спадщини і народного мистецтва та презентує разом із Музеєм першу благодійну колекцію сувенірної продукції.

100% прибутку від продажу колекції буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара та на відбудову України через державну фандрейзингову платформу UNITED24, ініційовану Президентом Володимиром Зеленським.

«Українське народне мистецтво дає нам важливий зв’язок з історією і, поруч з тим, надихає сьогодні, зміцнює духовні сили для боротьби. Ми впевнені, що ця колекція сувенірної продукції стане прикладом доброї співпраці бізнесу та культурного сектору, додасть віри в те, що об’єднані ми обов’язково переможемо», – коментує Мирослава Вертюк, завідувачка відділу нематеріальної спадщини Музею Івана Гончара. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За 5 місяців роботи UNITED24 об’єднала донорів зі 110 країн і найрізноманітніші індустрії: від спорту до кінематографу, від моди до айті. Ми завжди раді співпраці з українським бізнесом, а з ЦУМом — особливо. Адже колекція з Музеєм Гончара виконує надважливу місію — популяризує автентичну українську культуру. Ми будемо раді презентувати її на міжнародних заходах UNITED24, закохуючи в Україну людей з усього світу», – коментує Ярослава Гресь, координаторка UNITED24.

У першому дропі, який став початком серії колекцій сувенірної продукції ЦУМу, представлені футболки, екошопери, чашки у білих і чорних кольорах зі світлинами картин «Портрет дівчини у вінку» (1920-30 рр.) та «Козак Мамай» (1801-1900 рр.), листівки з репродукціями українських митців – «Родина Павла Петренка» (1941 р.), «Несе Галя воду…» (1984 р.) та «Голуби на пеньку» (сер. 20 ст.). А також свічки з ароматами диких трав, кедру та квітів безсмертника, дикої ружі і півонії, що традиційно входили до складу українського вінка, та свічки з легкими нотами лісових трав, які споконвіків ростуть на українській землі, деревію, барвінку, мальви та любистку. 

Цьогоріч у рамках українського арт-сезону ми розширили можливості для наших гостей та клієнтів бути безпосередньо дотичними до проєкту. Перший дроп сувенірної продукції ЦУМу створено у плідній співпраці з нашим партнером, Музеєм Івана Гончара, та за підтримки платформи UNITED24. Благодійна складова направлена на збереження культурної спадщини та відновлення України, і ми не плануємо зупинятися –  вже розробляємо наступні колекції.
Маруся Коваль
маркетинг-директорка ЦУМу

Перша лімітована колекція сувенірної продукції ЦУМ Київ ексклюзивно представлена на поверхах універмагу та в онлайн-магазині tsum.ua.

Розкажіть друзям про новину