Щороку 1 липня понад 200 000 людей у канадській провінції Квебек переїжджають за традицією, яка називається День переїзду. Це день, коли пальці страждають від підняття коробок, перенесення меблів, порізів папером, застрягання, заноз, розтягнень і багато чого іншого.
Будучи батьківщиною Finger Lickin’ Good, KFC Canada не могла стояти осторонь, коли страждають пальці. Тож мережа у партнерстві з агенцією AOR Courage Inc. створили «Finger Lickin’ Injury Claims» — зухвалу акцію бренду, яка компенсувала травмовані пальці в День переїзду безкоштовним KFC.
Ролик кампанії показав, як різні люди отримують травми пальців під час переїзду, а також спрямовує людей на вебсайт, де вони можуть подати заяву про травму пальця і отримати страви з KFC.
Також на підтримку кампанії були розміщені зовнішні білборди з номером гарячої лінії, на яку можуть зателефонувати ті, хто переїжджає. Коли вони телефонують, їх зустрічають автоматизовані повідомлення від відділу KFC з питань травмування пальців із запрошенням подати заяву на отримання компенсації.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/0cc85d5a-2bf9-4307-928f-c01b01a59a7d.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/0cc85d5a-2bf9-4307-928f-c01b01a59a7d.png?x90209)