Хлопець похизувався м’язами у рекламі «гумки» для фото від Apple
23 Кві 2025, 17:23

Хлопець похизувався м’язами у рекламі «гумки» для фото від Apple

Apple рекламує функцію «Гумка» в iPhone 16 з дивакуватим роликом, у якому молодий хлопець вирішив похизуватися своєю спортивною формою.

Оскільки фотографії робила його мати, її можна побачити у відображенні дзеркала в спальні. Однак ролик демонструє, що імпровізованого фотографа можна легко вирізати з фінальних кадрів.

Комедійний ролик зняв режисер Андреас Нільссон, відомий своїми музичними кліпами для таких гуртів, як The Knife, MGMT та Goldfrapp.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія буде проходити на диджитал-платформах Apple, у соціальних мережах та на каналах мовлення.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео