У сезоні НФЛ 2023 року Snapchat та команда Лос-Анджелес Ремс дебютували з AR-активацією на стадіоні SoFi. Прем’єра відбулася під час домашньої гри футбольних команд Лос-Анджелес Ремс та Сан-Франциско Фортинайнерс 17 вересня.
AR-активація буде відтворюватися на екрані стадіону SoFi Stadium під час усіх домашніх матчів Лос-Анджелес Ремс у цьому сезоні. Вона перетворює футбольне поле на Тихий океан і показує трьох віртуальних гравців Ремс, які змагаються у 3D перегонах на дошках для серфінгу.
Інтерактив триває приблизно одну хвилину і дозволяє відвідувачам взяти участь у розіграші семиденного круїзу від круїзної компанії Princess Cruises.
За даними Snapchat, Infinity Screen на стадіоні SoFi Stadium є найбільшим відеотаблом, коли-небудь створеним у світі спорту.
«Як офіційний партнер круїзних канікул Rams, ми раді бути частиною цього дивовижного ігрового досвіду доповненої реальності, який віртуально відтворює захоплення від круїзу Princess на стадіоні SoFi, — сказав Джон Паджетт, президент Princess Cruises. — Princess відома тим, що знаходиться на передовій круїзних технологій, і ця весела і захоплююча гра піднімає враження від перебування на стадіоні на новий рівень».
На додаток до цієї AR-активації від Princess Cruises, Snapchat і Лос-Анджелес Ремс представили три додаткові AR-об’єктиви, які вболівальники зможуть випробувати за допомогою Infinity Screen під час домашніх матчів цього сезону.
Об’єктив SoFi «Take It To The Bank» закликає вболівальників махати руками, щоб зібрати віртуальні жетони, які з’являються на екрані, і отримати шанс виграти VIP-ігровий день, а об’єктив від American Airlines приносить на стадіон віртуальний дирижабль і дає відвідувачам шанс виграти милі авіакомпанії.
Також Ремс співпрацював зі Snapchat, щоб створити об’єктив, який показує віртуальну версію маскота команди, Ремпейджа, що танцює на полі разом з реальним. Цей об’єктив буде доступний у застосунку Snapchat для людей, які перебуватимуть на стадіоні SoFi у дні ігор.