Фургон Vangina, повний тампонів, проїхався по США
27 Чер 2023, 17:24

Фургон Vangina, повний тампонів, проїхався по США

Протягом багатьох років бренди менструальної продукції малювали гарну картину того, як виглядають або повинні виглядати жінки під час менструації. Конкретної мови та образів уникали і досі уникають, орієнтуючись на аудиторію, яка не враховує всіх користувачів та їхній індивідуальний досвід.

У суботу виповнився рік відтоді, як Верховний суд США скасував рішення у справі «Ро проти Вейда», яка зробила аборти легальними по всій країні. Після його скасування держави вжили заходів, щоб перешкодити людям робити аборт, часто націлюючись на права ЛГБТК+, обмежуючи доступ до гендерно-підтверджуючої медичної допомоги.

Вперше за 50 років жінки під час менструації зіткнулися з нерівністю на новому етапі, і бренди та організації, які прагнуть підтримати їх, були змушені бути більш креативними та адаптивними у своєму підході до боротьби.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Не всі жінки менструюють, і не всі люди, які менструюють, є жінками», — сказала засновниця організації, яка надає жіночі товари та білизну бездомним жінкам, I Support the Girls Дана Марлоу про тих, кому вона допомогла завдяки місії своєї некомерційної організації.

Коли пандемія призупинила діяльність організації у 2020 році, організація переорієнтувалася і зробила свій бізнес мобільним, розпочавши загальнонаціональну дорожню подоріж, яку вони назвали «Vangina».

Щоб задовольнити сплеск попиту на засоби менструальної гігієни, бюстгальтери, нижню білизну, шкарпетки та туалетні приналежності, Марлоу та члени її команди вирішили використати власний фургон, розвозячи засоби менструальної гігієни.

Їхні зусилля були помічені в серіалі Amazon Prime Video «Звичайні герої». Після того, як в одному з епізодів з’явилася учасниця гурту Destiny’s Child, співачка, Келлі Роуленд, вона здивувала Марлоу, подарувавши новий мікроавтобус для доставки.

@isupportthegirls Transformation of a white Ford Transit van. #Vangina ♬ original sound – I Support the Girls

Так народилася «Vangina». Команда вирішила обклеїти транспортний засіб слоганами: «Я гальмую заради бюстгальтерів», «Так, цей фургон повний тампонів», запрошуючи перехожих позначати #Vangina в соціальних мережах, кожен тег якого дорівнював місячному запасу пожертвуваних засобів для менструації.

Проїжджаючи через 28 штатів, «Vangina» слугує як засобом для пожертвуваних продуктів, так і рухомим білбордом, що привертає увагу глядачів до їхньої місії. Марлоу зазначила, що коли фургон знаходиться в дорозі, ISG відчуває збільшення кількості постів у соціальних мережах, імейлів і згадок, у яких люди запитують, як вони можуть долучитися, пожертвувавши або як отримати продукти.

Тепер у «Vangina» є споріднені транспортні засоби, у тому числі ще один фургон в австралійському відділенні ISG під назвою «Brabarella», а також мініатюрний шкільний автобус під назвою «Bus-T», який буде знаходитися в Індіанаполісі.

Брендинг та соціальна присутність були ключовими факторами в меседжах організації, що дозволило знайти легку та не надто відштовхуючу лінію, яка б заохочувала людей до дискусії.

«Проблеми, які впливають на тих, хто має менструацію, а це переважно жінки, часто залишаються поза увагою, і дуже легко зрозуміти, як і чому це відбувається, просто подивившись на наших членів Конгресу і на те, як вони виглядають. Більшість з них не мають менструацій, — сказала Марлоу. — Це не складна наука про те, як це відбувається, і ми просто хочемо мати можливість використовувати «Vangina» як інструмент для спілкування про ці важливі питання, пов’язані з менструальною рівністю та бідністю під час менструації».

На додаток до «Vangina», ISG пропонує інструменти для тих, хто їх потребує, включаючи спеціальні набори, такі як Dash Kit для жертв домашнього насильства, які рятуються від жорстокого поводження, Flash Kit для підтримки бездомних або жінок у фінансовій скруті з менопаузою, та Slash Kit для ЛГБТК+-представників, які не мають доступу до продуктів для переходу на нову форму життя у безпечний спосіб. Зі збільшенням кількості законодавчих актів у організації спостерігається значний сплеск попиту на аптечки Slash Kit.

Проабортний бренд менструальної гігієни August активно використовує соціальні мережі, щоб повідомляти людей про такі законопроекти, як HB 1069, і боротися з нерівністю для жінок з менструацією, наприклад, з податком на тампони. Це податок на додану вартість, по суті податок на розкіш, на тампони та інші засоби під час менструації в різних штатах США. У деяких штатах податок може сягати 11%.

Співзасновниця August Надя Окамото боролася з цим податком ще зі школи, заснувавши власну неприбуткову організацію PERIOD, а потім перейшла на бік брендів, усвідомивши труднощі зайняти матеріальну позицію, яка б виходила за рамки голослівної адвокації.

Окамото була твердо переконана, що продукти August, призначені безпосередньо для споживачів, не оподатковуватимуться, але коли кілька місяців тому вони вийшли на ринок рітейлу Target, виконати цю обіцянку стало складніше. Команда прийняла #AugustTaxBack — ініціативу, яка дозволяє людям, що купують товари August в будь-якому з 22 штатів, де зберігається податок, відправити текстовий чек і отримати оподатковану суму назад через Venmo або PayPal.

«Вантажівка була нашим способом оголосити про те, що ми запустили цю ініціативу. Зараз ми намагаємося закликати інші бренди, що випускають засоби гігієни під час менструації, зв’язатися з нами та приєднатися до неї, — сказала Окамото. — Давайте всі разом займемо позицію, щоб коли хтось купуватиме засоби для догляду під час менструації, ми могли колективно повернути їм гроші за них, а також провести велику кампанію, щоб скасувати податок на тампони в інших штатах».

Розкажіть друзям про новину