Суперфанат пива Guinness актор Джейсон Момоа нещодавно здійснив мету свого життя, ставши співрежисером і виконавцем головної ролі у своїй першій рекламі для цього бренду.
Рекламний ролик «Lovely Day for Guinness, розроблений спільно з продюсерською компанією Момоа On the Roam, був знятий у Новій Зеландії, де Джейсон працював над фільмом.
Ролик показав Момоа у суші-барі, де той замовив собі келих пива Guinness, відкрив конверт і з криком вибіжав із закладу. Після шаленої пробіжки він врешті-решт опинився в іншому ресторані, а згодом виявилось, що у конверті були результати генетичного тесту, з якого актор дізнався, що він на 2 відсотки ірландець.
Кампанія «Lovely Day» триватиме цілий рік на диджитал платформах, у соціальних мережах і на телебаченні, з новими відзнятими матеріалами та варіаціями, що з’являться згодом.
«Це більше, ніж просто ще одне партнерство: разом з Джейсоном ми починаємо нову главу в нашій культовій історії, яка принесе Guinness до більшої кількості людей, місць та святкувань, — говорить Джойс Хе, бренд-директор Guinness у США. — Я не можу дочекатися, щоб продовжити ділитися зі світом тим, що ми вже знаємо: будь-який день — чудовий день для Guinness».