Corona зобразила «неможливі рослини», щоб відзначити силу сонця
16 Кві 2025, 10:21

Corona зобразила «неможливі рослини», щоб відзначити силу сонця

В Японії, країні, де 98% людей мають дефіцит вітаміну D, давня культура перевтоми в поєднанні з щільним міським середовищем створила спосіб життя, який змушує людей сидіти в закритих приміщеннях, подалі від сонця.

Пивний бренд Corona у своїй новій кампанії «Impossible Plants», створеній агентством GUT Asia, замінив піщані береги на урбаністичну стійкість та гучне відзначення тихої непокори.

На тлі щільної бетонної забудови Токіо кампанія черпає натхнення в тому, що часто не помічають: рослини, які якимось чином пробиваються крізь тріщини в бруківці, проростають між плитками і процвітають у найнесподіваніших куточках міста — і всі вони інстинктивно тягнуться до сонця.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен візуальний образ фіксує момент неймовірного зростання: коріння, що розколює плитку, стебла, що гнуться повз сталь, життя, що наполягає на світлі. Це метафора наполегливості в сучасному житті та нагадування про те, що під сонцем можливо все.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео