Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine
12 Лис 2024, 10:00

Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine

Ми розповімо, як та навіщо у період жорстких скорочень бюджету та повної невизначеності ми обрали стратегію платити більше за рекламний контакт, чому наші креативи були не українською мовою, і як LinkedIn попри все став найефективнішою соціальною мережею кампанії. 

Після початку повномасштабного вторгнення клієнти чекали простих і зрозумілих дій, адже занадто багато складних бізнес-рішень доводилось приймати за кулісами. 

З’явилося безліч сірих зон: що казати, як казати, на що звернути увагу, а про що промовчати та чи взагалі комунікація відповідає реальності нового часу? Від медіа партнерів очікувалось бути швидкими і максимально костефективними. У якийсь момент ми відчули, наче повернулися на 10 років назад, коли СРМ та СРR вирішували долю медіаплану.  

Стратегії так швидко змінювалися, що ми перейшли на 100% тактичне планування. Рішення, що робити завтра, приймалися завтра. Всі медіаплани спростилися до двох каналів — Google та Meta. З форматами теж не розженешся, адже через постійні зміни неможливо було робити повні пакети ресайзів. Ще зовсім нещодавно ми жили у реальності, у якій усі клієнти очікували нестандартних smart-рішень, аж раптом просто розміщуватись стало тим самим нестандартним рішенням.
Катерина Ярошенко
директорка Starcom Ukraine

Visa однією з перших повернулася в ефір зі своїми рекламними кампаніями. Початок був доволі обережним: перші кампанії запускали на охоплення з традиційним набором інструментів. У той момент надважливо було показати, що Visa — надійний фінансовий партнер навіть у найбільш складні часи. 

Але вже через пів року цілі стали амбітнішими. Треба було не тільки спілкуватися з широкою аудиторією, а й повертатися до підтримки окремих соціальних ініціатив, зважаючи на нову реальність. Запуск онлайн-платформи підтримки жінок-підприємиць She’s Next став новим викликом для команди, оскільки необхідно було залучити учасницць. І клієнт, і ми розуміли, як складно продовжувати робити бізнес в Україні.    

Ми працюємо з Visa більше 8 років і цей Клієнт не вперше приходить до нас з нестандартними проєктами, і не вперше з соціальними. Visa добре відома підтримкою та ініціюванням різних соціальних проєктів. Що точно було вперше — це унікальний контекст, у якому треба досягти цієї мети.
Марина Тищенко
Client Service директорка Starcom Ukraine

Тож коли перед бізнесом постає насправді нетипове завдання, вирішити його може тільки дійсно нетиповий підхід. 

Було зрозуміло, що планувати кампанію варто з фокусом на диджитал-інструментах, і стандартними форматами ми не обійдемося, адже жінки-підприємиці — це дуже вузька аудиторія, яку складно знайти в медіа. Ми могли використати стандартні підходи, орієнтуючись на досить широкі за охопленням аудиторії Google чи Meta, але охопили б багато незацікавлених людей з дуже точковим повідомленням, це не мало сенсу.  

Насправді була і така версія медіаплану. Тоді здавалося, що інший підхід не вдасться втілити. Проте, дивлячись правді у вічі, ми розуміли, що просто загубимось з таким вузькотаргетованим повідомленням у клаттері. У соціальних мережах були всі, але ми знайшли до тієї, у якій не було нікого.
Анастасія Телепова
диджитал директорка Starcom Ukraine

Тож ми обрали LinkedIn. Через безліч обмежень вона часто залишається за бортом медіапланів, але для нашого завдання підходила ідеально. Аудиторія на платформі є дуже залученою, і наша інформація про безцінний досвід інших підприємців та можливість познайомитися з іншими представниками бізнесу виявилася цікавою та корисною для неї. Використання аудиторних налаштувань ще більше сфокусувало розміщення. Не завадило й те, що креативи були тільки англійською мовою. Поки що у LinkedIn немає модераторів, що працюють з українською мовою, тому гарантовано можна запускати рекламу лише з креативами англійською. Обмеження щодо мови креативу стало додатковим фільтром, щоб отримати аудиторію українських жінок-підприємиць, які досвідчені та активно використовують англійську мову у своїх повсякденних завданнях. Відтак вони не лише бачили нашу комунікацію, а й активно з нею взаємодіяли. 

Усі обмеження, які зазвичай роблять цю соціальну мережу спірним рішенням, стали нашим фільтром та таргетингом. Так, СРМ був незвично дорогим, але і результати були незвично вражаючими! Більше 3 тисяч заявок на подачу реєстраційної форми, у 12 разів вища конверсія з LinkedIn, порівнюючи з інструментом Google Performance Max, що є одним з конверсійних лідерів серед усіх форматів розміщення. 

Ми не очікували таких вражаючих результатів на пілотному етапі запуску. Складна аудиторія, складний проєкт, складний час. Ця кампанія базувалась на бажанні Visa робити для українського бізнесу більше і нашому бажанні робити для наших клієнтів ще краще. Ми ризикнули, і нам вдалося.
Катерина Ярошенко
директорка Starcom Ukraine

Тож, не бійтесь ризикувати. Сміливість завжди винагороджується й конвертується в результати.

Розкажіть друзям про новину