Чоловічі боксери з биркою спереду нагадали про регулярне самообстеження яєчок
30 Кві 2025, 17:12

Чоловічі боксери з биркою спереду нагадали про регулярне самообстеження яєчок

Агентство Leo Burnett Israel об’єдналося з ізраїльським модним брендом Hoodies, щоб запустити «UnderAware» — навмисно незручну пару чоловічих трусів, розроблених для спонукання до самообстеження яєчок.

Це перший у своєму роді одяг, який щоразу, коли чоловіки його носять, допомагає їм бути більш обізнаними про рак яєчка.

Кожна пара трусів прикріплена великою биркою не ззаду, як традиційна спідня білизна, а біля яєчок, щоб м’яко подразнювати їх під час щоденного носіння та служити нагадуванням для чоловіків про необхідність обстеження принаймні раз на місяць.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Сама бирка містить покрокові інструкції щодо проведення самообстеження яєчок.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео