Яскрава кампанія бренду снеків протиставила уяву дітей штучному інтелекту
13 Бер 2024, 10:38

Яскрава кампанія бренду снеків протиставила уяву дітей штучному інтелекту

Діти творять найвигадливіше мистецтво, і нова кампанія бренду дитячих снеків Lunchables Dunkables, що належить Kraft Heinz, це доводить.

Креативна агенція Goodby Silverstein & Partners перевірила дитячу уяву, протиставивши її штучному інтелекту в новій кампанії. Дітей попросили подивитися на продукт Dunkables і придумати щось фантастичне: вони повернулися з такими речами, як ніндзя-кренделі, моцарела-субмарини та марінара-восьминіг.

На той самий запит штучний інтелект відповів високоякісними, проте пустими, зображеннями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ці роботи використалися в рекламі, а також будуть представлені на поп-ап виставках мистецтва в Остіні, Техасі та Лос-Анджелесі.

Продовжуючи тему, Lunchables також оголосив, що шукає першого в історії Dunkables керівника відділу уяви. Діти віком від 5 до 13 років можуть надіслати свій витвір мистецтва, відповівши на запит: «Уявіть собі паличку моцарели або крендель як щось фантастичне». Переможець отримає призи, серед яких поїздка до штаб-квартири Lunchables у Чикаго, можливість створити соціальний контент для майбутньої кампанії Dunkables, річний запас продукції та $1,500 на витрати.

«Сучасні діти — одне з найкреативніших поколінь нашого часу, і ми пишаємося тим, що отримали доступ до їхньої уяви завдяки нашим новим снекам Dunkables, —сказала Аліса Цицеро, старша бренд-менеджерка Lunchables. — Діти не просто їдять їх, вони вигадують цілі всесвіти навколо себе. У час, коли технологія штучного інтелекту все більше входить у життя сімей, наше прагнення розвивати дитячу уяву та надавати більше, ніж просто паливо для їхніх тіл, є більш важливим, ніж будь-коли»

Розкажіть друзям про новину