Покоління Z та мілініали п’ють менше алкоголю, ніж старші покоління. Згідно зі звітом Heineken за 2022 рік, 46% представників покоління Z та мілініалів загалом п’ють менше алкоголю, а 26% хотіли б бачити більший вибір легшого пива.
Для Desperados, що належить Heineken, це є деякою загадкою, оскільки його цільова аудиторія — молоді люди. Його нова глобальна кампанія рекламує репутацію бренду як нетрадиційний напій, спонукаючи споживачів пробувати щось нове та експериментувати.
У рамках кампанії створений ролик «Go Desperados» амстердамським агентством We Are Pi.
Рекламне оголошення закінчується слоганом «Налийте трохи незвичайного у своє звичайне», спонукаючи споживачів вирватися як зі свого звичного вибору напоїв, так і з рутини.
У міру того, як компанія розширюється по всьому світу, одним з її головних завдань є не відставання від мінливих уподобань та поведінки своєї аудиторії, яка шукає ширший вибір напоїв, включаючи слабоалкогольні або безалкогольні напої. Мета кампанії — підвищити поінформованість про Desperados як бренд, який «в основі своїй експериментує і хоче, щоб його споживачі також відчували свободу творчості».