25 Лип 2022, 16:51

Бренд Heineken закликав додати чогось незвичайного у своє звичайне

Покоління Z та мілініали п’ють менше алкоголю, ніж старші покоління. Згідно зі звітом Heineken за 2022 рік, 46% представників покоління Z та мілініалів загалом п’ють менше алкоголю, а 26% хотіли б бачити більший вибір легшого пива.

Для Desperados, що належить Heineken, це є деякою загадкою, оскільки його цільова аудиторія — молоді люди. Його нова глобальна кампанія рекламує репутацію бренду як нетрадиційний напій, спонукаючи споживачів пробувати щось нове та експериментувати.

У рамках кампанії створений ролик «Go Desperados» амстердамським агентством We Are Pi.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Рекламне оголошення закінчується слоганом «Налийте трохи незвичайного у своє звичайне», спонукаючи споживачів вирватися як зі свого звичного вибору напоїв, так і з рутини.

У міру того, як компанія розширюється по всьому світу, одним з її головних завдань є не відставання від мінливих уподобань та поведінки своєї аудиторії, яка шукає ширший вибір напоїв, включаючи слабоалкогольні або безалкогольні напої. Мета кампанії — підвищити поінформованість про Desperados як бренд, який «в основі своїй експериментує і хоче, щоб його споживачі також відчували свободу творчості».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео