Бренд Heineken закликав додати чогось незвичайного у своє звичайне
25 Лип 2022, 16:51

Бренд Heineken закликав додати чогось незвичайного у своє звичайне

Покоління Z та мілініали п’ють менше алкоголю, ніж старші покоління. Згідно зі звітом Heineken за 2022 рік, 46% представників покоління Z та мілініалів загалом п’ють менше алкоголю, а 26% хотіли б бачити більший вибір легшого пива.

Для Desperados, що належить Heineken, це є деякою загадкою, оскільки його цільова аудиторія — молоді люди. Його нова глобальна кампанія рекламує репутацію бренду як нетрадиційний напій, спонукаючи споживачів пробувати щось нове та експериментувати.

У рамках кампанії створений ролик «Go Desperados» амстердамським агентством We Are Pi.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламне оголошення закінчується слоганом «Налийте трохи незвичайного у своє звичайне», спонукаючи споживачів вирватися як зі свого звичного вибору напоїв, так і з рутини.

У міру того, як компанія розширюється по всьому світу, одним з її головних завдань є не відставання від мінливих уподобань та поведінки своєї аудиторії, яка шукає ширший вибір напоїв, включаючи слабоалкогольні або безалкогольні напої. Мета кампанії — підвищити поінформованість про Desperados як бренд, який «в основі своїй експериментує і хоче, щоб його споживачі також відчували свободу творчості».

Розкажіть друзям про новину