Біллі Айліш стала обличчям рекламної кампанії веганської сумки Gucci
30 Жов 2023, 15:33

Біллі Айліш стала обличчям рекламної кампанії веганської сумки Gucci

Gucci представив нову рекламну кампанію сумки Horsebit 1955, виготовленої з веганської альтернативи шкірі під назвою Demetra.

Обличчям кампанії стала американська співачка Біллі Айліш.

Бренд випустив два асиметричні дизайни з використанням матеріалу нового покоління: один у чорному кольорі, а інший — з монограмою, який також у своєму складі містить сертифіковану коноплю та перероблений нейлон Econyl.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це знаменна віха для зусиль бренду у сфері сталого розвитку, враховуючи великий вуглецевий слід, який залишає шкіра тваринного походження.

«Для мене велика честь бути частиною еволюції Gucci в переосмисленні традицій, — сказала Біллі. — Це нове розуміння, яке не боїться розвиватися в новому напрямку, дійсно має для мене велике значення».

Матеріал Demetra, розроблений власними силами Gucci, на 75% складається з рослинних компонентів: віскози, деревної маси та пластику на основі кукурудзи без ГМО. Це означає, що він має менший вплив на зміну клімату та використання води. Хоч решта матеріалу наразі виготовляється із синтетики, отриманої з викопного палива, включно з покриттям, Gucci шукає способи збільшити відсоток біосировини, не зменшуючи при цьому його довговічності.

Gucci — не єдиний розкішний бренд, який досліджує веганські альтернативи шкірі. До прикладу, у 2021 році Hermès у партнерстві з біотехнологічною компанією MycoWorks випустив сумку Victoria з матеріалу Sylvania, що виготовлений з міцелію, або грибного коріння.

Однак для більшості цих інновацій проблема полягає в масштабах. Компанія Bolt Threads, що є виробником альтернативи шкірі під назвою Mylo, у червні підтвердила, що припинила виробництво через брак фінансування. За словами Gucci, саме це вирізняє Demetra з-поміж інших. Оскільки матеріал виготовляється з широкодоступної сировини і включає в себе вже існуючий процес дублення, він не стикається з тими ж проблемами, що й інші матеріали нового покоління.

Запуск Horsebit 1955 в Demetra відбувся після того, як у 2021 році Gucci випустив три стилі кросівок зі шкіряної альтернативи, і тепер бренд прагне розширити використання цього матеріалу в усіх категоріях своїх продуктів.

Розкажіть друзям про новину