Біллі Айліш стала обличчям рекламної кампанії веганської сумки Gucci
30 Жов 2023, 15:33

Біллі Айліш стала обличчям рекламної кампанії веганської сумки Gucci

Gucci представив нову рекламну кампанію сумки Horsebit 1955, виготовленої з веганської альтернативи шкірі під назвою Demetra.

Обличчям кампанії стала американська співачка Біллі Айліш.

Бренд випустив два асиметричні дизайни з використанням матеріалу нового покоління: один у чорному кольорі, а інший — з монограмою, який також у своєму складі містить сертифіковану коноплю та перероблений нейлон Econyl.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це знаменна віха для зусиль бренду у сфері сталого розвитку, враховуючи великий вуглецевий слід, який залишає шкіра тваринного походження.

«Для мене велика честь бути частиною еволюції Gucci в переосмисленні традицій, — сказала Біллі. — Це нове розуміння, яке не боїться розвиватися в новому напрямку, дійсно має для мене велике значення».

Матеріал Demetra, розроблений власними силами Gucci, на 75% складається з рослинних компонентів: віскози, деревної маси та пластику на основі кукурудзи без ГМО. Це означає, що він має менший вплив на зміну клімату та використання води. Хоч решта матеріалу наразі виготовляється із синтетики, отриманої з викопного палива, включно з покриттям, Gucci шукає способи збільшити відсоток біосировини, не зменшуючи при цьому його довговічності.

Gucci — не єдиний розкішний бренд, який досліджує веганські альтернативи шкірі. До прикладу, у 2021 році Hermès у партнерстві з біотехнологічною компанією MycoWorks випустив сумку Victoria з матеріалу Sylvania, що виготовлений з міцелію, або грибного коріння.

Однак для більшості цих інновацій проблема полягає в масштабах. Компанія Bolt Threads, що є виробником альтернативи шкірі під назвою Mylo, у червні підтвердила, що припинила виробництво через брак фінансування. За словами Gucci, саме це вирізняє Demetra з-поміж інших. Оскільки матеріал виготовляється з широкодоступної сировини і включає в себе вже існуючий процес дублення, він не стикається з тими ж проблемами, що й інші матеріали нового покоління.

Запуск Horsebit 1955 в Demetra відбувся після того, як у 2021 році Gucci випустив три стилі кросівок зі шкіряної альтернативи, і тепер бренд прагне розширити використання цього матеріалу в усіх категоріях своїх продуктів.

Розкажіть друзям про новину