Що, якби індикатор завантаження був не просто дратівливим, а розбивав серце?
Саме на такій ідеї побудована остання кампанія Alzheimer’s Foundation, розроблена стокгольмським агентством Kid, де обличчя, що «зависають» під час завантаження, стали пронизливим символом втрати пам’яті.
Робота вражає своєю моторошністю: сімейні портрети зависають посеред завантаження, розмиваючи обличчя.
Ця диджитал-метафора, яку знає кожен, використана тут, щоб візуалізувати повільне та болісне згасання при Альцгеймері. І на відміну від повільного Wi-Fi, тут немає швидкого виправлення.
Кампанія, що перетворила крихітний індикатор завантаження на потужний заклик до емпатії, стала суворим нагадуванням про те, що понад 160 000 шведів зараз живуть із деменцією. До 2050 року ця цифра подвоїться, а лікування досі не існує.