Balenciaga назвала Кім Кардаш’ян амбасадоркою бренду
23 Січ 2024, 10:55

Balenciaga назвала Кім Кардаш’ян амбасадоркою бренду

Кім Кардаш’ян, яка у багатьох давно асоціюється з брендом Balenciaga, тепер є офіційним його амбасадором.

Паризький модний дім оголосив про це в перший день Тижня високої моди у французькій столиці, хоча він демонструє колекції високої моди лише раз на рік у липні.

Кардаш’ян відвідувала покази Balenciaga, обмотавшись пакувальною стрічкою з логотипом, дефілювала кутюрним подіумом у 2022 році, відвідала Met Gala в Нью-Йорку разом із креативним директором бренду Демною Гвасалією та знялася в кількох рекламних кампаніях.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Уже кілька років поспіль дизайни Balenciaga є частиною моїх численних образів і деяких з моїх найбільш знакових фешн-моментів, — сказала Кардаш’ян. — Цей історичний модний дім поєднує в собі сучасність, майстерність та інноваційний підхід до дизайну під керівництвом Демни. Для мене ці довготривалі відносини побудовані на взаємній довірі та прагненні робити те, що правильно. Я в захваті від цієї нової глави для бренду і від можливості стати його амбасадором».

Бренд Balenciaga, що належить французькій групі Kering, протягом останніх місяців розширює коло своїх амбасадорів, включаючи акторок Ніколь Кідман і Мішель Єо.

Розкажіть друзям про новину