Кім Кардаш’ян, яка у багатьох давно асоціюється з брендом Balenciaga, тепер є офіційним його амбасадором.
Паризький модний дім оголосив про це в перший день Тижня високої моди у французькій столиці, хоча він демонструє колекції високої моди лише раз на рік у липні.
Кардаш’ян відвідувала покази Balenciaga, обмотавшись пакувальною стрічкою з логотипом, дефілювала кутюрним подіумом у 2022 році, відвідала Met Gala в Нью-Йорку разом із креативним директором бренду Демною Гвасалією та знялася в кількох рекламних кампаніях.
«Уже кілька років поспіль дизайни Balenciaga є частиною моїх численних образів і деяких з моїх найбільш знакових фешн-моментів, — сказала Кардаш’ян. — Цей історичний модний дім поєднує в собі сучасність, майстерність та інноваційний підхід до дизайну під керівництвом Демни. Для мене ці довготривалі відносини побудовані на взаємній довірі та прагненні робити те, що правильно. Я в захваті від цієї нової глави для бренду і від можливості стати його амбасадором».
Бренд Balenciaga, що належить французькій групі Kering, протягом останніх місяців розширює коло своїх амбасадорів, включаючи акторок Ніколь Кідман і Мішель Єо.