Алкогольний бренд створив порожню банку для напоїв
03 Сер 2022, 17:12

Алкогольний бренд створив порожню банку для напоїв

Замість того, щоб вийти на переповнений ринок хард-зельцерів і готових до вживання коктейлів у банках, Tito’s Handmade Vodka випустив новий продукт, який повернув увагу до своєї основної пропозиції. Бренд представив Tito’s in a Can, багаторазову сталеву банку на 470 мл, яка продається абсолютно порожньою.

Споживачі можуть використовувати Tito’s in a Can, роблячи свої власні напої з інгредієнтів на свій вибір та додавати горілку від Tito’s. Банку можна придбати за 20 доларів в інтернеті або в роздрібному магазині Tito’s в Остіні, штат Техас, при цьому чиста виручка йде на вибір покупцем некомерційного партнера.

Кампанія була створена у партнерстві з агенством Arts & Letters Creative Co.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як і у разі будь-якого запуску новинки, зусилля доповнюються рекламним роликом, який може привернути увагу споживачів та, можливо, стати вірусним у соціальних мережах. У той час як банка є реальним продуктом, доступним для продажу, чистий виторг піде некомерційному партнеру Tito’s на вибір клієнта, що надає трюку цілеспрямований елемент.

Як і інші продавці спиртних напоїв, Tito’s працює над тим, щоб залучити споживачів, особливо молодих, які змінили свої смаки у бік міцних зельцерів, коктейлів у банках та зростаючого ринку міцних альтернатив — напоїв з низьким вмістом алкоголю на одну порцію.

Компанії Tito’s вдалося впоратися з падінням продажів горілки, і він є одним із найпопулярніших спиртних напоїв, що продаються в США. У квітні бренд відзначив своє 25-річчя за допомогою функції доповненої реальності, яка розповіла споживачам про історію створення та походження бренду.

Розкажіть друзям про новину