Замість того, щоб вийти на переповнений ринок хард-зельцерів і готових до вживання коктейлів у банках, Tito’s Handmade Vodka випустив новий продукт, який повернув увагу до своєї основної пропозиції. Бренд представив Tito’s in a Can, багаторазову сталеву банку на 470 мл, яка продається абсолютно порожньою.
Споживачі можуть використовувати Tito’s in a Can, роблячи свої власні напої з інгредієнтів на свій вибір та додавати горілку від Tito’s. Банку можна придбати за 20 доларів в інтернеті або в роздрібному магазині Tito’s в Остіні, штат Техас, при цьому чиста виручка йде на вибір покупцем некомерційного партнера.
Кампанія була створена у партнерстві з агенством Arts & Letters Creative Co.
Як і у разі будь-якого запуску новинки, зусилля доповнюються рекламним роликом, який може привернути увагу споживачів та, можливо, стати вірусним у соціальних мережах. У той час як банка є реальним продуктом, доступним для продажу, чистий виторг піде некомерційному партнеру Tito’s на вибір клієнта, що надає трюку цілеспрямований елемент.
Як і інші продавці спиртних напоїв, Tito’s працює над тим, щоб залучити споживачів, особливо молодих, які змінили свої смаки у бік міцних зельцерів, коктейлів у банках та зростаючого ринку міцних альтернатив — напоїв з низьким вмістом алкоголю на одну порцію.
Компанії Tito’s вдалося впоратися з падінням продажів горілки, і він є одним із найпопулярніших спиртних напоїв, що продаються в США. У квітні бренд відзначив своє 25-річчя за допомогою функції доповненої реальності, яка розповіла споживачам про історію створення та походження бренду.