Kwendi TV Promo Monitor 2021: найбільш згадуваними у медіа людьми двох українських телеканалів стали їхні власники
04 Фев 2022, 14:08

Kwendi TV Promo Monitor 2021: найбільш згадуваними у медіа людьми двох українських телеканалів стали їхні власники

За результатами дослідження промо-активності українських телеканалів Kwendi TV Promo Monitor у 2021 році найбільш згадуваною в медіа людиною, пов’язаною з каналом Інтер, став Дмитро Фірташ. Для каналу ICTV лідером за згадуваністю став Віктор Пінчук.

Екс-наставник Голосу країни Тіна Кароль очолила список найбільш згадуваних людей каналу 1+1. Найпопулярнішою в медіа програмою каналу було ранкове шоу Сніданок з 1+1.

Серед програм ICTV найчастіше медіа писали про політичне ток-шоу Свобода слова. Соціальне ток-шоу Стосується кожного стало лідером за згадуваністю у Інтера.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Леся Нікітюк посіла перше місце серед найпопулярніших у медіа осіб Нового каналу. Серед проектів каналу у фокусі українських медіа було тревел-шоу Орел і решка.

Проект Холостячка та його головна героїня 2021 року Злата Огнєвіч отримали найбільше згадок серед об’єктів каналу СТБ.

Ще один тандем лідерів склався на каналі Україна — там найзгадуванішими були шоу Маска та його зірковий детектив Оля Полякова. 

Повні результати дослідження доступні клієнтам Kwendi.

В рамках Kwendi TV Promo Monitor було проаналізовано понад 100 друкованих та онлайн медіа.

Дослідження промо-активності українських телеканалів Kwendi TV Promo Monitor проводиться щомісячно і включає в себе інформацію про PR-активність каналів і обсяги прямої реклами, що їми розміщується, а також внутріефірного промо.

Расскажите друзьям про новость