За результатами дослідження промо-активності українських телеканалів Kwendi TV Promo Monitor у 2021 році найбільш згадуваною в медіа людиною, пов’язаною з каналом Інтер, став Дмитро Фірташ. Для каналу ICTV лідером за згадуваністю став Віктор Пінчук.
Екс-наставник Голосу країни Тіна Кароль очолила список найбільш згадуваних людей каналу 1+1. Найпопулярнішою в медіа програмою каналу було ранкове шоу Сніданок з 1+1.
Серед програм ICTV найчастіше медіа писали про політичне ток-шоу Свобода слова. Соціальне ток-шоу Стосується кожного стало лідером за згадуваністю у Інтера.
Леся Нікітюк посіла перше місце серед найпопулярніших у медіа осіб Нового каналу. Серед проектів каналу у фокусі українських медіа було тревел-шоу Орел і решка.
Проект Холостячка та його головна героїня 2021 року Злата Огнєвіч отримали найбільше згадок серед об’єктів каналу СТБ.
Ще один тандем лідерів склався на каналі Україна — там найзгадуванішими були шоу Маска та його зірковий детектив Оля Полякова.
Повні результати дослідження доступні клієнтам Kwendi.
В рамках Kwendi TV Promo Monitor було проаналізовано понад 100 друкованих та онлайн медіа.
Дослідження промо-активності українських телеканалів Kwendi TV Promo Monitor проводиться щомісячно і включає в себе інформацію про PR-активність каналів і обсяги прямої реклами, що їми розміщується, а також внутріефірного промо.