Запит на якісний контекст, наслідування соціальних медіа традиційними ЗМІ та інноваційне меню-2019
27 Дек 2018, 11:30
PR

Запит на якісний контекст, наслідування соціальних медіа традиційними ЗМІ та інноваційне меню-2019

Керуючий директор PBN Hill+Knowlton Strategies Оксана Монастирська підвела підсумки року та визначила майбутні тренди для комунікацій

Продовжуємо новорічний забіг підсумків та передбачень. Естафета переходить до керуючого директора PBN Hill+Knowlton Strategies Оксани Монастирської, яка підводить підсумки 2018 року, називає найбільш резонансну PR-кризу, яка трапилась в Україні цього року, та визначає майбутні тренди у комунікаціях. А 28 лютого Оксана візьме участь у панельній дискусії PR-марафону #7 про ретроспективу на переспективи українського ринку комунікацій. Раніше маркетинг-директор «Київстара» Павло Даніман розповів про те, які тренди, передбачені минулого року, збулись та не збулись в Україні, а також про те, що визначить індустрію маркетингу наступного року.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Керуючий директор PBN Hill+Knowlton Strategies Оксана МонастирськаКеруючий директор PBN Hill+Knowlton Strategies Оксана Монастирська  

Фраза-підсумок 2018 року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Do not look for the next opportunity. The one you have in hands is the opportunity. 

Три особистості, з якими познайомилися у 2018 році і які надихнули. Три особистості, з якими хотілось би зустрітися у 2019 році. 

Пол Холмс (Paul Holmes), засновник та голова The Holmes Group, головний редактор The Holmes Report.

Стефан Вановербеке (Stefan Vanoverbeke), Головний виконавчий директор, IKEA Південно-Східна Європа.

Людмила Строкова, генеральний директор Національного музею українського народного декоративного мистецтва. 

З ким би хотілося зустрітися?
З нетерпінням чекаю на 2019, а там побачимо 🙂 

Назвіть найбільш резонансну, на вашу думку, PR-кризу, яка трапилась в Україні цього року. Які уроки всім гравцям ринку потрібно з цієї ситуації винести? 

На мою думку, це криза з відкриттям ресторану швидкого харчування KFC у київському Будинку профспілок у день пам’яті трагічних подій на Майдані: криза як для компанії, так і для агенції, що її обслуговувала. 

Уроки: у випадку з компанією, довіряти партнеру і його рекомендаціям. Якщо не довіряєте рекомендаціям своїх консультантів/партнерів, змініть, знайдіть інших, яким будете довіряти. У випадку з агенцією, розривати контракти з клієнтом під час кризи публічно завжди підвищує репутаційні ризики для самої агенції. Очевидно, не один клієнт на хвилину задумався, «я б міг бути на місці KFC».

Фраза-підсумок 2018 року: Do not look for the next opportunity. The one you have in hands is the opportunity.

Оксана Монастирська
Керуючий директор PBN Hill+Knowlton Strategies

Як змінився споживач? Назвіть три кардинальні зміни. 

Усі спостерігають, як у відповідь на стрімкі технологічні зміни керівники компаній трансформують бізнес-моделі, оновлюють продукти та послуги, переоцінюють роботу з клієнтами та намагаються працювати ефективніше і продуктивніше. Бренди, відповідно, змушені змінювати підходи до налагодження діалогу зі своїми споживачами. Вони (бренди) наразі знаходяться у позиції, коли потрібно дати чітку відповідь, як бренд-комунікації відповідають на запитання: «Яка місія вашого бізнесу?». Ще декілька років тому місію і цінності компанії, зазвичай, розглядали як необхідну формальність, то наразі це більш ніж актуально і у цифрових активах компаній, тобто на сайтах, ця інформація знаходиться на видимому місці. 

Щодо змін, по-перше, це — слабка довіра. В Україні, як і у всьому світі підірвано довіру до медіа, державних та громадських інституцій, брендів. При цьому люди споживають більше інформації, ніж можуть усвідомити чи засвоїти. 

По-друге, зростає кількість відповідальних споживачів. Люди вже не хочуть бути просто споживачами, вони хочуть бути учасниками (contributors) діалогу з брендом, брати участь у розвитку бренду. Люди все частіше задумуються про те, що вони готові нести гроші тим брендам, які поводять себе етично і прозоро, використовують еко-матеріали у виробництві, дбають про енергоефективність, не використовують безоплатну працю задля збагачення, є порядними партнерами, відповідальними роботодавцями, а також запрошують до відкритого обговорення важливих для того чи іншого бізнесу питань. Таким чином, люди не відчувають себе бездумними споживачами, які повелися на рекламне повідомлення, а як contributors — залучені учасники діалогу з брендом про своє ж майбутнє. 

По-третє, продовження технологічної революції впливає на поведінку споживачів у процесі прийняття рішення про покупку. Нові технології дозволяють споживачам з безпрецедентною легкістю отримувати й аналізувати інформацію, знаходити потрібні їм товари чи послуги та ділитися враженнями і досвідом. Відтак, перед компаніями чи брендами виклик залишається: розуміти суть технологічних змін, як їх використовують споживачі, і, відповідно, реагувати.

Ще декілька років тому місію і цінності компанії, зазвичай, розглядали як необхідну формальність, то наразі це більш ніж актуально і у цифрових активах компаній, тобто на сайтах, ця інформація знаходиться на видимому місці.

Оксана Монастирська
Керуючий директор PBN Hill+Knowlton Strategies

Які три тренди визначатимуть комунікаційну індустрію в 2019 році? 

Продовження діджиталізації: ЗМІ й далі ставатимуть персональними, портативними, інтерактивними і всепроникними. Все більше і більше людей отримуватимуть інформацію зі своїх мобільних пристроїв. Мобільні та соціальні медіа йдуть пліч-о-пліч: соціальні медіа (новинні стрічки Facebook, Twitter) й далі будуть важливими джерелами новин. Швидкість проникнення інформації та об’єми тільки збільшуватимуться. 

Зростаюче значення мультимедіа (на основі відеоконтенту і зображень). Українські ЗМІ йтимуть за глобальними тенденціями злиття новин з інформаційно-розважальним контентом для залучення ширшої аудиторії. Традиційні ЗМІ продовжуватимуть наслідувати соціальні медіа (за деякими винятками): коротші статті, акцент на візуальний контент. 

Запит на якісний КОНТЕКСТ. Соціальна журналістика й далі доповнюватиме традиційні повідомлення. Будь-яка людина може зробити фото або відео, поділитися ним і брати участь в онлайн-дискусії, будь-яка людина може написати статтю/колонку і опублікувати її в ЗМІ. Факти може зібрати кожен, а дати їм пояснення, описати можливі наслідки — ні. Тому саме на якісний контекст буде запит. Сильним і затребуваним залишиться той, хто отримає і збереже довіру, даватиме аудиторії контекст та розуміння і зможе завоювати свою аудиторію так, щоб вона була готова платити.

Мобільні та соціальні медіа йдуть пліч-о-пліч: соціальні медіа (новинні стрічки Facebook, Twitter) й далі будуть важливими джерелами новин. Швидкість проникнення інформації та об’єми тільки збільшуватимуться.

Оксана Монастирська
Керуючий директор PBN Hill+Knowlton Strategies

Інноваційне меню 2019 року: 

1) Креативно-технологічна культура: колаборація/співпраця/партнерство, ком’юніті, коворкінги, колівінги — креативно-технологічна культура все більше проникатиме в наше щоденне меню, і я б хотіла бачити такі страви 🙂 чи проекти на українському ринку. 

2) Соціальне підприємництво: гляньте, скільки навколо успішних проектів допомоги бізнесу соціальним чи культурним проектам. Екологічні ініціативи, проекти допомоги дітям, воїнам, літнім людям, жінкам, тваринам — усе це вже є в нашому житті. Цифрові технології тільки спонукають/провокують збільшення кількості таких проектів, і ми кожного дня чуємо про нові стартапи, які покликані завдяки штучному інтелекту чи блокчейн врятувати світ.




А 28 лютого Оксана візьме участь у панельній дискусії PR-марафону #7: наш.бренд.кризис про ретроспективу на переспективи українського ринку комунікацій.

Расскажите друзьям про новость