Як брендам продавати в Instagram безкоштовно: 8 способів
15 Лип 2025, 14:12

Як брендам продавати в Instagram безкоштовно: 8 способів

Продажі в Instagram стали надзвичайно популярними з моменту впровадження таких функцій електронної комерції, як Instagram Live Shopping та Instagram Guides.

Незалежно від того, що ви продаєте, ви можете використовувати Instagram для збільшення продажів вашого бізнесу в сфері електронної комерції.

У цьому матеріалі ви дізнаєтеся про 9 способів заробити в Instagram, не витрачаючи ні копійки.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

1. Оптимізуйте свій бізнес-профіль в Instagram

Перш за все, вам слід створити бізнес-профіль в Instagram і оптимізувати його якомога більше. Це дуже важливо.

Чому? Тому що все більше клієнтів звертаються до Instagram замість Google, щоб шукати бренди, розпродажі, огляди продуктів та рекомендації.

Інша причина полягає в тому, що бізнес-профіль в Instagram пропонує безліч додаткових функцій та інструментів, які ви можете використовувати для розвитку свого бізнесу, на відміну від звичайного профілю. Наприклад, Instagram Shopping, Instagram Ads, Instagram Guides, Instagram Reels Shopping та Instagram Insights.

Поради щодо створення бізнес-профілю в Instagram, який продає:

  • Використовуйте фірмове фото профілю в Instagram. Воно повинно бути таким самим, як і фото, яке ви використовуєте для своїх профілів в інших соціальних мережах. Це допоможе зміцнити присутність вашого бренду.
  • Виберіть просте, впізнаване та легке для пошуку ім’я для свого імені користувача в Instagram.
  • Додайте короткий опис (максимум 150 символів) вашого бізнесу. Поясніть, хто ви, що ви пропонуєте та чим ви відрізняєтеся від інших.
  • Додайте переконливий заклик до дії, щоб спонукати відвідувачів вчинити певну дію, наприклад, «купуйте зараз» або «завантажте безкоштовний гайд із святковими подарунками».
  • Оптимізуйте посилання на заклик до дії. Використовуйте такі інструменти, як Bitly, щоб створити посилання на ваш магазин або промосторінку.
  • Демонструйте контент і пропозиції за допомогою збережених сториз.

2. Налаштуйте Instagram Shopping для продажу товарів

Instagram Shopping дозволяє створити канал для покупок в Instagram та диджитал-каталог товарів, яким можна ділитися, прямо в Instagram.

Завдяки Instagram Shopping люди можуть дізнатися більше про ваші товари та придбати їх безпосередньо в застосунку (за допомогою Instagram Checkout) або перейти за посиланням, щоб завершити замовлення у вашому інтернет-магазині.

Основні функції Instagram Shopping:

  • Instagram Shop як ваша настроювана цифрова вітрина.
  • Сторінки з детальною інформацією про продукти відображають інформацію про ваші продукти.
  • Колекції продуктів демонструють продукти в обраній категорії.
  • Теги для покупок дозволяють вам позначати продукти з вашого каталогу в своїх сториз або публікаціях в Instagram.
  • Instagram Checkout дозволяє вашим клієнтам завершити покупку, не виходячи із застосунку, однак ця функція наразі доступна тільки в США.

Щоб налаштувати Instagram Shopping, переконайтеся, що ваша компанія відповідає кільком вимогам:

  • маєте активний бізнес-аккаунт в Instagram;
  • володієте e-commerce-вебсайтом (Shopify, BigCommerce тощо);
  • підключили свій профіль Instagram до сторінки Facebook;
  • продаєте відповідні фізичні товари;
  • дотримуєтеся торгової угоди та комерційної політики Instagram.

3. Створіть Instagram Stories Shopping

Instagram Stories дозволяє вам спілкуватися зі своїми підписниками на більш особистому, невимушеному рівні. Це дає вам величезну можливість за короткий час завоювати довіру і підвищити залученість.

Ось деякі функції Instagram Stories для продажів і конверсії, про які варто пам’ятати:

  • Стикери для покупок: використовуйте їх, щоб позначати фізичні продукти у своїх магазинах. Існує чотири типи стикерів, включаючи іконку cумки для покупок, стикер з назвою продукту в кольорах веселки або сірому кольорі та напівпрозорий текст.

Ця функція є такою чудовою тому, що незалежно від кількості ваших підписників, ви можете залучати трафік на свій вебсайт за допомогою своїх сториз.

  • Свайп вгору: як тільки ви наберете понад 10 тис. підписників, ви зможете додати функцію до своїх сториз — це ще одна чудова можливість просувати товари, публікації в блозі та сторінки реєстрації.

4. Налагодьте партнерські відносини з інфлюенсерами в Instagram

Як бренди можуть завоювати довіру споживачів? Одним із найкращих способів є співпраця з інфлюенсерами в Instagram.

Інфлюенсери в Instagram є надійним джерелом оглядів продуктів, рекомендацій, думок тощо. Вони діляться контентом в автентичний спосіб, що допомагає їм завоювати високий рівень довіри своїх підписників.

Співпрацюючи з інфлюенсерами в Instagram, бренди можуть скористатися їхнім впливом на аудиторію, щоб просувати продукти, заохочувати до покупок та завоювати лояльних підписників.

Ще одна чудова риса Instagram — вам не потрібно співпрацювати з мегаінфлюенсерами, такими як Селена Гомес, і платити їм тисячі доларів за спонсорований допис. Сьогодні e-commerce-продавці та власники малого бізнесу мають багато можливостей для налагодження партнерських відносин з інфлюенсерами.

Якщо у вас обмежений бюджет, ви можете знайти наноінфлюенсерів (з 1-10 тис. підписників) або мікроінфлюенсерів (10-100 тис. підписників) і запропонувати їм безкоштовні продукти в обмін на публікацію в їхніх профілях.

За даними медіамоніторингового сервісу Mention, мікроінфлюенсер з меншою, але зацікавленою та відданою аудиторією забезпечує краще співвідношення ціни та якості.

Крім того, мікроінфлюенсери є експертами у своїй ніші та більш особисто зацікавлені у своїй присутності в Інтернеті. Вони витрачають багато часу на створення високоякісного контенту, читання коментарів та особисте реагування на запити своїх підписників.

5. Проводьте розіграші в Instagram

Хочете подарувати своїм підписникам трохи розваг і при цьому збільшити продажі? Проводьте розіграші в Instagram. За допомогою цього ви можете запросити своїх підписників взяти участь у конкурсі, в якому вони повинні виконати кілька завдань, щоб отримати шанс виграти приз.

Наприклад, ви можете попросити їх поділитися відео, на якому вони використовують ваш продукт, використовувати ваш бренд-хештег або позначити друга у вашому дописі. Правила повинні бути якомога простішими, щоб ваші підписники могли їх дотримуватися без особливих зусиль.

Кілька порад для створення успішного конкурсу в Instagram:

  • Визначте приз. Це не обов’язково має бути щось велике. Ви можете запропонувати знижку, безкоштовний подарунок, безкоштовну консультацію, книгу, зразок вашого останнього продукту або будь-що інше, якщо ви знаєте, що це цінне і актуальне для ваших підписників.
  • Вирішіть, як люди будуть брати участь у вашому конкурсі. Ви можете встановити два або три простих критерії для участі, наприклад: «підпишіться на цей акаунт, поставте лайк під цим дописом і позначте друга в коментарях».

6. Пропонуйте ексклюзивні пропозиції в Instagram

Один з найпоширеніших способів, яким бренди використовують ексклюзивність у своїй маркетинговій стратегії в Instagram, — це надання своїм підписникам ексклюзивного доступу до пропозицій тільки за те, що вони є частиною їхньої спільноти в Instagram.

7. Покажіть своїм підписникам, що вони вам не байдужі

Привернути увагу аудиторії — це одне, а змусити її залишитися з вами надовго (і назавжди) — інше.

Коли ви показуєте людям, що ви справді зацікавлені в них і хочете створити з ними значущі стосунки, вони також продемонструють свою турботу про вас.

Дотримуйтесь цих порад, щоб побудувати чудові стосунки з підписниками в Instagram:

  • Спілкуйтеся зі своїми підписниками. Відповідайте на їхні коментарі та згадки, позначайте їх на своїх фотографіях, робіть репости їхніх дописів, дивіться їхні сториз, якщо це можливо.
  • Надсилайте прямі повідомлення, щоб налагодити більш автентичні стосунки з лояльними підписниками. Будьте обережні з цією тактикою, щоб не виглядати як спамер.
  • Будьте привітними та гнучкими, коли маєте справу зі скаргами клієнтів в Instagram. Коли ви отримуєте негативні відгуки або коментарі, зробіть все можливе, щоб вирішити їх швидко, прямо та ввічливо. Не змушуйте своїх клієнтів довго чекати на вашу підтримку.

8. Продавайте через Instagram Reels

Instagram Reels дозволяє створювати інтерактивні відео, додавати ефекти та з’єднувати відео прямо в застосунку. Ви можете записувати та редагувати 15-30-секундні відеоролики під музику та ділитися ними у своїх сториз, стрічці та вкладці Reels у своєму профілі.

Бренди використовують Reels для публікації сториз, UGC-контенту, тизерів нових продуктів та навчальних відео. Вони навіть співпрацюють з інфлюенсерами для просування продуктів, оголошення про розпродажі тощо.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео